پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا آورد ؟ وزارت ورزش پاسخ داد


پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا آورد ؟ وزارت ورزش پاسخ داد

در حالی باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی برای بستن پرونده های این باشگاه در فیفا مواجه بود اما با پیگیری های رئیس هیات مدیره قرمزها این مشکل حل شد. نوشته پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا آورد ؟ وزارت ورزش پاسخ داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا آورد ؟ وزارت ورزش پاسخ داد

وزارت ورزش تایید کرد: پول بودیمیر و دستیار کالدرون قرض گرفته شده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۹:۴۵
پرسپولیس پول بودیمیر و دستیار کالدرون را از کجا آورد ؟ وزارت ورزش پاسخ داد

در حالی باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی برای بستن پرونده های این باشگاه در فیفا مواجه بود اما با پیگیری های رئیس هیات مدیره قرمزها این مشکل حل شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تغییرات در ترکیب هیات مدیره تیم فوتبال پرسپولیس و حضور مجید صدری به عنوان رئیس هیات مدیره او در فضای مجازی که این روزها بسیار فعال است و برخی اوقات برای محبوبیت و دستیابی به جایگاه مناسب بین هواداران این تیم «کری» هم برای رقبا می خواند، او در اولین جلسه هیات مدیره قول داد که مشکلات را با کمک از برخی منابع حل خواهند کرد تا پنجره نقل و انتقالات این باشگاه تهدید نشود.

پرسپولیس که به دلیل وجود تحریم های بانکی نمی تواند پاداش نایب قهرمانی آسیا را فعلا دریافت کند با رایزنی های صدری موفق شدند پرونده های این باشگاه در فیفا که می توانست خطری جدی برای این باشگاه باشد را در فیفا بسته و مطالبات آنها را تسویه کنند.

پس از واکنش های بسیاری که بعد از این خبر و بسته شدن پرونده های قرمزها در فیفا به وجود آمد و انتقاد هواداران استقلال نسبت به این موضوع معاون وزیر ورزش و جوانان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

علی‌نژاد معاون وزارت ورزش در بخشی از نشست خبری دیروزش در خصوص اینکه پول «بودیمیر» بازیکن و «اینیگو والنسیا» مربی سابق پرسپولیس و دستیار «گابریل کالدرون» چطور فراهم شده است، گفت:

برای پرداخت بدهی دستیار کالدرون از منابع داخلی کمک گرفته شد. برای مطالبه بودیمیر هم از یک منبع قرض گرفتیم که نیمی از آن در هفته گذشته پرداخت شد و نیم دیگر را به همین شیوه امروز پرداخت کردیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا