آغاز توزیع 14 هزار بسته معیشتی در کرمانشاه


آغاز توزیع 14 هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از آغاز توزیع 14 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در کرمانشاه از امروز(20 بهمن) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کامران هزارخانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع 14 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان استان، گفت: توزیع این بسته‌ها از امروز شروع شده و تا یک هفته ادامه پیدا خواهد کرد.

هزارخانی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده و هر بسته حدود 300 هزار تومان ارزش دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان از طریق پایگاه های مقاومت بسیج، گفت: سعی می کنیم با همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی و آسیب دیدگان از کرونا برسد تا شاید این بسته ها التیامی برای زخم‌های نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در شرایط سخت اقتصادی کنونی باشد.

هزارخانی اضافه کرد: یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی دستگیری از نیازمندان بوده که امیدواریم اجرای رزمایش های اینچنینی بتواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان اثرگذار باشد.

هزارخانی با اشاره به ادامه‌دار بودن این رزمایش تا پایان سال، گفت: پیش از این بالغ بر250 هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی مجموع سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بین نیازمندان استان توزیع شده که این بسته های معیشتی تقریبا 75 میلیارد تومان ارزش داشته‌ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان