نخستین کشتارگاه قشم بهره‌برداری شد


نخستین کشتارگاه قشم بهره‌برداری شد

قشم- ایرنا- فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین کشتارگاه این شهرستان به مساحت پنج هزار مترمربع با سرمایه گذاری 38 میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی افتتاح شد.

علیرضا نصری روز دوشنبه در آیین افتتاح کشتارگاه قشم افزود: با آغاز به کار این کشتارگاه ذبح، عرضه و شرایط نگهداری بهداشتی دام و طیور با نظارت ناظران بهداشتی و شرعی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵ نفر، ادامه داد: کم شدن هزینه‌های حمل و نقل گوشت و کاهش قیمت عرضه آن از مزایای دیگر ایجاد این مجموعه است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: سالن انتظار کشتار دام، سالن کشتار، اتاق پیش سرد، بسته بندی، مجموعه اداری و سپتیک از جمله بخش‌های کشتارگاه قشم به شمار می‌ورد.

مرحله نخست محوطه دانشگاه پیام نور افتتاح شد

فرماندار شهرستان قشم گفت: مرحله نخست محوطه دانشگاه پیام نور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

علیرضا نصری در ادامه آیین افتتاح طرح‌های عمرانی به مناسبت دهه فجر افزود: این طرح شامل زیرسازی و اجرای سنگ فرش به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و جدول کشی به طول ۲ هزار متر است.

وی تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت مسیرهای دانشگاه نیز توسط دانشگاه پیام نور واحد قشم انجام شده است.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۶۶ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار یکهزار و ۲۴۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در جزیره قشم به بهره‌برداری رسید.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید