رشد 10 برابری سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی


رشد 10 برابری سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در گازرسانی به صنایع توانسته‌ایم راه 10 ساله را در کمتر از دو سال طی کنیم، گفت: در دهه فجر امسال پروژه گازرسانی به 248 واحد صنعتی و تولیدی استان با هزینه بالغ بر 68 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

سید محمود هاشمی، امروز دوشنبه ۲۰ بهمن به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: در حال حاضر ۱۶۸۸ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۶۸ واحد صنعتی باقیمانده در سطح استان نیز با پیش بینی هزینه ۵۵ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های نقدینگی و شرایط اقتصادی کشور، شتاب گازرسانی در خراسان جنوبی به‌ صورت قابل توجهی در سه سال اخیر افزایش یافته است که این امر علاوه بر نتایج مثبت زیست محیطی، افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی را به همراه دارد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شرکت گاز خراسان جنوبی در گازرسانی به واحدهای صنعتی، افزود: با همت تمامی کارکنان شرکت، در سال گذشته شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول از لحاظ تعداد صنایع بهره مند از مفاد مصوبه شورای اقتصاد در بین شرکت‌های گاز استانی شده است.

هاشمی با اشاره به اینکه در گازرسانی به صنایع توانسته‌ایم راه ۱۰ ساله را در کمتر از دو سال طی کنیم، یادآور شد: تنها در دو سال اخیر سرعت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به میانگین سنوات قبل بیش از ۱۰ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو