بدهی 27 میلیارد ملایری‌ها به شرکت برق/ جمع‌آوری 230 دستگاه ماینر


بدهی 27 میلیارد ملایری‌ها به شرکت برق/ جمع‌آوری 230 دستگاه ماینر

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر با بیان اینکه در حال حاضر از مشترکین برق 27 میلیارد تومان طلب داریم، گفت: یک شرکت درآمد هرینه ای هستیم و هرچه مشترکین هزینه برق مصرفی و مطالبات شرکت را به موقع پرداخت کنند، آن مبالغ صرف خدمات دهی بهتر و بیشتر به عموم مردم می شود.

رضا شیردره در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حوزه وصول مطالبات طی ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد رشد داشتیم، افزود: میزان خاموشی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی از رشد تمامی شاخص ها در مدیریت برق شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در سطح شهرستان ملایر ۳۰۰۰ دستگاه پُست توزیع، ۱۳۰ هزار اشتراک، ۱۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف وجود دارد.

شیردره با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۳۰ دستگاه ماینر بیت کوین غیرمجاز جمع آوری کرده ایم، خاطرنشان کرد: در بحث طرح "برق امید" هر مشترکی که در سه ماه گرم سال زیر ۱۰۰ کیلووات و در بقیه ماه های سال زیر ۸۰ کیلووات مصرف داشته باشد، جزء طرح قرار گرفته و قبض برق رایگان محاسبه می شود.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر در ادامه از ارائه ۴۰ خدمت متنوع دراپلیکیشن "برق من" خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، شهروندان می توانند با نصب اپلیکیشن "برق من" از خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در طول سال جاری هفت مانور جهادی برگزار کردیم، گفت: این مانورها با هدف کاهش تلفات، تعدیل بار شبکه، کاهش خاموشی ها، کوتاه شدن طول فیدرها، جلب رضایت مشترکان و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران، افزایش پایداری شبکه و اصلاح ولتاژ مشترکین اجرا شدند.

شیردره همچنین به اجرای مانور سراسری اصلاح ولتاژ شبکه برق و تعدیل مصرف چراغ های روشنایی معابر در مدیریت توزیع نیروی برق ملایر اشاره و اظهار کرد: تعدیل و کاهش روشنایی معابر و رفع ضعف ولتاژ در شهرستان با حضور ۲۲ نفر در هشت اکیپ عملیاتی و با شش دستگاه خودرو صورت پذیرفت.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر بهسازی و اصلاح شبکه‌های فرسوده توزیع برق، اصلاح و مدیریت انرژی شبکه‌های روشنایی معابر، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه و افزایش میزان رضایتمندی مشترکان را از مهمترین اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این مانور با رویکرد اصلاح و تعدیل روشنایی معابر و استانداردسازی ولتاژ مشترکین برق انجام می شود، قطعاً منجر به ایجاد ظرفیتی به عنوان نیروگاه مجازی برق می شود و آثار مثبتی در کاهش مصرف سوخت گاز نیروگاه های تولید برق، در فصل سرد سال دارد.

شیردره یادآور شد: با توجه به مانورهای جهادی که از اول سال در برخی خطوط انجام شده است، خوشبختانه با وجود بارش‌های شدید پاییزی خاموشی های خیلی کمی داشته‌ایم که این نشان دهنده تأثیرگذاری و مثمر بودن تعمیرات جهادی در شهرستان است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه در طول این ایام ۱۲ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، گفت: امسال با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار، بهبود شاخص های شبکه های توزیع و افزایش رضایتمندی مردم، شش دستگاه پُست عمومی نصب کردیم.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع برق ملایر با بیان اینکه یکی از این پُست های عمومی، پست فوق شهرک ولیعصر(عج) به نام شهید سردار "قاسم سلیمانی" سمت مسکن مهر ملایر بود، اظهار کرد: خروجی این پست ۱۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی و ۳۰۰ متر شبکه هوایی بود.

وی به تبدیل ۴۰ کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۴۱۰۰ کنتور معیوب تعویض شد همچنین در حوزه برق نواحی ۳۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه شهرهای شش گانه ملایر به منظور تأمین برق متقاضیان جدید و ۶۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه روستاهای شهرستان احداث شد.

شیردره در پایان خاطرنشان کرد: همچنین اصلاح شبکه فرسوده برق بازار سنتی ملایر با صرف مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان صورت پذیرفت، در این پروژه مهم ۱۵۰۰ متر شبکه فرسوده برق بازار اصلاح و بهینه سازی و روشنایی بلوار شقایق نیز تأمین شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط