گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت


گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت

سال پیش شاهد 50 ساله شدن نام رنجروور بودیم اما لندروور دلیل دیگری برای گرامیداشت برادر کوچک‌تر خود پیدا کرده است. این خودروساز بریتانیایی تحت تملک تاتا در ویدئویی رسمی اقدام به گرامیداشت فروش یک میلیون دستگاه رنجروور اسپورت کرده است. این دستاورد مهم در طول بیش از 15 سال تولید و عرضه رنجروور اسپورت … The post گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه...

سال پیش شاهد ۵۰ ساله شدن نام رنجروور بودیم اما لندروور دلیل دیگری برای گرامیداشت برادر کوچک‌تر خود پیدا کرده است.

گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت

این خودروساز بریتانیایی تحت تملک تاتا در ویدئویی رسمی اقدام به گرامیداشت فروش یک میلیون دستگاه رنجروور اسپورت کرده است. این دستاورد مهم در طول بیش از ۱۵ سال تولید و عرضه رنجروور اسپورت به دست آمده است. رنجروور اسپورت اولین بار در سال ۲۰۰۴ به عنوان خودرویی مفهومی و با نام رنج استورمر معرفی شد و پس از آن بود که به یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای تاریخ لندروور بدل شد.

گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت

لندروور به منظور گرامی داشت این واقعه نگاهی به دستاوردهای سال‌های پیشین داشته که شامل دستیابی به رکورد سریع‌ترین شاسی‌بلند نوربرگ رینگ در سال ۲۰۱۴ بوده است. در آن سال رنجروور اسپورت SVR توانست یک دور جهنم سبز را در ۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه طی کند. یکی دیگر از دستاوردهای این خودرو بالا رفتن از ۹۹۹ پله و رسیدن به دروازه بهشت با رنجروور اسپورت پلاگین هیبریدی بوده است.

لندروور اما به این دستاورد مهم راضی نبوده و در آینده احتمالاً اخبار بیشتری را خواهیم شنید مخصوصاً اینکه رنجروور اسپورت ۲۰۲۱ به‌روز شده وارد میدان شده است.

گرامیداشت فروش 1 میلیون دستگاه شاسی‌بلند رنجروور اسپورت

مهم‌تر اینکه نسل بعدی رنجروور اسپورت نیز در حال تست‌های توسعه‌ای مشاهده شده و امسال به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. فعلاً خبر دقیقی درباره رنجروور اسپورت جدید وجود ندارد اما انتظار می‌رود از قوای محرکه الکتریکی شده در این خودرو استفاده شود.

نسل بعدی رنجروور اسپورت طبق انتظارات طراحی تکاملی خواهد داشت و بخش اعظم ویژگی‌های نسل فعلی را حفظ خواهد کرد. در آینده اخبار بیشتری از این خودرو را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟