چگونه یک تاب ریلکسی و راحتی خوب انتخاب کنیم؟


چگونه یک تاب ریلکسی و راحتی خوب انتخاب کنیم؟

تاب ریلکسی، تاب راحتی یا صندلی تابی همه نام یک نوع تاب و بیش از 20مدل هستند که اصطلاحا به آن تاب ریلکسی گفته می شود که به صورت سبد و صندلی آویز از پایه به همراه تشک می باشند و در دو مدل یک و دونفره و با تنوع رنگ و انتخاب با مدل دلخواه شما تولید می شوند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ویلامبل، تاب ریلکسی یک وسیله برای نشستن و ریلکسی کردن در آن بوده و سال های سال است که جزیی از مبلمان و لوازم مورد نیاز خانه و آپارتمان را تشکیل داده و امروزه مشتریان عزیز برای تهیه جهیزیه، تاب ریلکسی خرید کرده و دکوراسیون خانه خود را با آن زیبایی می بخشند و البته بیشترین کاربرد تاب ریلکسی به آرامش رسیدن عضلات بدن و استراحت کوتاه و بلندمدت، مطالعه و مرور صفحات مجازی می باشد که با توجه به تولید در مدل های متنوع شما قادر به انتخاب تاب ریلکسی مورد علاقه خود با تنوع رنگ بدنه و پارچه می باشید.

تاب راحتی ویلامبل امروزه در همه جای آپارتمان همچون حال و پذیرایی، اتاق خواب، تراس و بالکن، روف گاردن، پشت بام و در ویلا و باغ، تالار، رستوران، آتلیه ها قابل استفاده بوده و از آنجا که تاب ریلکسی در دو نوع جنس بافت کنفی یا ابریشمی و مواد پی اتیلن آنتیUV تولید می شوند شما قادر هستید که تاب ریلکسی کنفی یا ابریشمی را در فضای داخل و تاب ریلکسی بافته شده با مواد پلی اتیلن را در محیط و فضای باز استفاده نمایید.

چگونه یک تاب ریلکسی و راحتی خوب انتخاب کنیم؟تاب ریلکسی قابل استفاده در فضای داخل و بیرون

ویژگی تاب راحتی و ریلکسی بافته شده با مواد پلی اتیلن شستشو آسان و مقاوم به اشعه نور خورشید و نسبت به بارش برف و باران مقاوم می باشد. به یاد داشته باشید که در نگهداری محصولات فضای باز نهایت دقت را به خرج داده و کوشا باشید.

از مزیت تاب های ریلکسی ویلامبل انتخاب رنگ بدنه بوده که اکثرا ۴رنگ مشکی، قهوه ای، نسکافه ای و سفید و... از رنگ های اصلی و پرفروش بوده و شما در انتخاب رنگ پارچه تشک و کوسن مبل ریلکسی خود از بین بیش از ۱۰ رنگ پارچه مبلی می توانید دست به انتخاب بزنید و در حقیقت شما رنگ پایه، سبد و تشک تاب ریلکسی را انتخاب کرده و پس از تولید درب منزل تحویل می گیرید.

با توجه به اینکه تاب ریلکسی قابلیت مونتاژ آسان و راحت داشته، می توانید بعد از سفارش تاب ریلکسی و ارسال آن به درب منزل در هر کجای کشور که باشید، قطعات آن را به آسانی از درب با عرض کم و راهروهایی که فضای کافی برای عبور ندارد به راحتی حمل کرده و با استفاده از ویدئوهای آموزشی و یا نصاب شرکت تاب خود را مونتاژ نمایید و با توجه به تحمل وزن بالای تاب راحتی، در هر کجای خانه توسط اعضای خانواده قابل استفاده می باشد.

چگونه یک تاب ریلکسی و راحتی خوب انتخاب کنیم؟مرور صفحات مجازی با تاب ریلکسی و صندلی تابی

شاید شنیده باشید که تاب ریلکسی یا همان صندلی تابی وسیله بسیار خوبی برای استراحت، مطالعه، مرور کردن صفحات مجازی و تماشای فیلم و تلویزیون هستش و حتی می توانید کودکانتان را بر روی آن گذاشته و همراه با تاب خوردن بخوابانید.

وقتی روی تاب راحتی یا ریلکسی می نشینید حس راحتی و حس معلق بودن در هوا را به شما القا کرده و داشتن حسی همچون پرواز از تجربیات خوب نشستن بر روی این صندلی های تابی می باشد که بیش از ۲۰مدل تاب ریلکسی موجود می تواند تنوع انتخاب را بالا برده و با رنگ مورد علاقه خود در فضای تراس، پذیرایی و یا اتاق و یا مدل های مناسب فضای باز برای داخل حیاط نیز از آن استفاده کرده و تجربیات شیرینی را کسب نمایید.

تاب ریلکسی در دو سایز یک و دونفره بوده که می تواند لذت نشستن در کنار کسانی که دوستشان داریم را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

چگونه یک تاب ریلکسی و راحتی خوب انتخاب کنیم؟

تاب ریلکسی یک نفره فضای حدودا ۱۰۰در۱۰۰سانتی متر مربع با تحمل وزن ۱۴۰و۲۰۰کیلوگرم و تاب ریلکسی دونفره فضای ۱۵۰در۱۵۰ سانتی متر مربع فضا اشغال کرده و تحمل وزن ۳۰۰کیلوگرم بوده و شما قادر به تاب خوردن در حول محور پایه زیر بوده و با فنری که از بالا متصل به پایه هست می توانید از حالت ارتجاعی پایه و تاب نهایت لذت را ببرید.

به یاد داشته باشید که بافت بدنه از جنس پلی اتیلن به راحتی قابل تمیز شدن می باشد و البته استفاده از رنگ های تیره کار شما را برای تمیز کردن زودهنگام بدنه تاب راحت می کند.

ضمنا به یاد داشته باشید که از خصوصیات و مزیت های تاب ریلکسی ایرانی، کمک به رشد تولید ملی و از تنوع زیاد و انتخاب رنگ، داشتن خدمات پس از فروش می باشد و شما مادام العمر می توانید بدون نگرانی از تاب خود استفاده کرده و در صورت نیاز به تعمیر پایه وعلمک، تشک و کوسن جدید و قطعات مورد نیاز در صورت گم کردن استفاده نمایید و ویلامبل این امکان را فراهم ساخته که اگر از این شرکت تاب خود را خریداری نمایید در صورت نیاز به بافت با رنگ جدید در آینده قادر به ارسال تاب و تغییر رنگ نیز می باشید.

شرکت تاب ریلکسی ویلامبل با بیش از ۲۰مدل تاب راحتی و استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و با مهندسی تخصصی و رعایت استانداردهای لازم آماده تولید و ارسال تاب ریلکسی مورد علاقه شما آدرس شما می باشد. کافیست از این آدرس قیمت صندلی تابی ، توضیحات و مدلهای متعدد این شرکت بازدید نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس