موسوی لارگانی: مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود


موسوی لارگانی: مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود

یک عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد که مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شده و از حقوق ملت دفاع کند.50 میلیون ایرانی درگیر مافیای حقوقی ها و دولتی ها شده اند.

به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تبریک ایام الله دهه فجر در تذکری شفاهی گفت: مجلس باید در موضوع بورس قوی وارد میدان شود و از حقوق ملت دفاع کند؛ 50 میلیون نفر از ملت ایران درگیر مافیای حقوقی ها و دولتی ها شده اند. انتظار به حق مردم از خانه ملت، ورود قاطعانه به بزرگترین بحران اقتصادی در سالیان اخیر کشور است.

وی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: کشاورزان پیازکار بیچاره شده اند. سرمایه مردم در حال نابودی است و باید هر چه سریعتر زمینه صادرات پیاز فراهم شود.

نماینده فلاورجان ادامه داد: از طرف دیگر موضوع آب به دلیل عدم برنامه ریزی ملی از سوی دولت های مختلف تبدیل به یک بحران و یک ابربحران امنیتی- اجتماعی شده است. چرا موضوعی را که به راحتی قابل حل است به میان مردم برده و بین مردم چند استان که سال ها با وفاق و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کردند، جدایی و دشمنی ایجاد کرده اید؟

وی افزود: استان اصفهان و حقابه کشاورزان این استان در کجای تصمیمات دولت قرار دارد؟ رئیس جمهور در سال 96 به مردم اصفهان گفت که این بار نوبت اصفهان است. ایشان بفرماید برای احیای زاینده رود و تالاب گاوخونی که خشک شدن آن برای کل کشور بحران ساز است، چه کرده است؟

موسوی لارگانی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی 8 سال به خارج از کشور و برجام نافرجام چشم دوختید و مدتی دنبال بایدن بودید، الان دیدید که رئیس جمهور آمریکا آب پاکی را روی دستتان ریخت. اکنون دیگر به فکر رفع مشکلات داخلی کشور باشید همان طور که بارها مقام معظم رهبری فرمودند کلید حل مشکلات کشور در داخل است و نه در آمریکا و نه اروپا. دیدید که چگونه شما را فریب دادند، از برجام بگذر و به فکر ملت ایران باش.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح