تکریم مادر شهید «سعدالله چمانی» در راستای «سه شنبه های تکریم»


تکریم مادر شهید «سعدالله چمانی» در راستای «سه شنبه های تکریم»

چمانی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری معراج شهر ارطه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و در راستای «سه شنبه های تکریم» با حضور در بیت شهید «سعدالله چمانی»، ضمن عیادت از مادر این شهید والامقام و قرائت فاتحه با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

«زین اله چمانی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه در دهه فجر و ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برنامه های این کانون به جهت شیوع کرونا به شکل متفاوت تری با حضور اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان درحال برگزاری است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه با بیان اینکه اعضای این کانون از تولید و توزیع اقلام بهداشتی تا ضدعفونی کردن مساجد، اماکن عمومی و پرتردد، مساجد، نانوایی ها، مراکز درمانی و ... اهتمام ویژه دارند، افزود: همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در راستای لبیک به منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی مورد توجه است.

تکریم مادر شهید «سعدالله چمانی» در راستای «سه شنبه های تکریم»

وی به فعالیت گروه سرود شهید «سعدالله چمانی» ذیل کانون معراج اشاره کرد و یادآورشد: تلاش شده این گروه سرود در مناسب های مختلف با اجراهای پاتوقی سرود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا در نقاطی از شهر ارطه اجرا داشته باشند و شهروندان بتوانند آن را از داخل خودروهای شخصی و منازل و مغازه ها تماشا کنند و روحیه نشاط و امید آفرینی به جامعه تزریق شود.

چمانی از اجرای این گروه سرود در آیین تجلیل از بانوان موفق و جشن تکلیف ویژه دختران ۹ ساله که همزمان با ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در جوار شهدای خوشنام حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائمشهر برگزار شد خبر داد و گفت: این گروه از 35سال پیش آغاز به فعالیت کرده و در این سال ها دانش آموزان زیادی را جذب کار فرهنگی و مسجدی کرده، خداوندمتعال را شاکریم که این گروه سرود در این سال ها از اقبال عمومی برخوردار بوده است.

تکریم مادر شهید «سعدالله چمانی» در راستای «سه شنبه های تکریم»

وی به برنامه این کانون برای تکریم مادران شهدا در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم اشاره کرد و افزود: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) با حضور در بیت شهید «سعدالله چمانی»، مادر بزرگوار این شهید والامقام از سوی اعضای کانون فرهنگی هنری معراج مورد تکریم قرار گرفت.

چمانی به همکاری خادمیاران رضوی شهر ارطه با اعضای کانون فرهنگی هنری معراج اشاره کرد و گفت: چندی پیش در ایام ولادت حضرت زینب(س) با همکاری خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) مدافعان سلامت ارطه نیز در راستای سه شنبه های تکریم با اهدای لوح سپاس، تندیس، هدیه نقدی و تبرک رضوی تجلیل شدند.

تکریم مادر شهید «سعدالله چمانی» در راستای «سه شنبه های تکریم»

به گزارش شبستان،شهید «سعدالله چمانی» سال1362 در تیپ ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید کاوه در منطقه بالا سردشت به دست گروهک های منافق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403