اولین دستگاه چاپ 5 رنگی آذربایجان‌غربی در مهاباد راه‌اندازی شد


اولین دستگاه چاپ 5 رنگی آذربایجان‌غربی در مهاباد راه‌اندازی شد

مهاباد- ایرنا- نخستین دستگاه افست چاپ پنج رنگی آذربایجان‌غربی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مهاباد راه‌اندازی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح که فرماندار ، امام جمعه و دیگر مسوولان این شهرستان حضور داشتند اظهار داشت: اولین دستگاه چاپ پنج رنگی در چاپخانه "کیان" مهاباد با سرمایه گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال و بدون دریافت تسهیلات دولتی توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

سیامند جوانبخت با بیان اینکه این دستگاه چاپ در شمال غرب کشور نیز کم نظیر است، اضافه کرد: با راه اندازی این دستگاه برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغالزایی فراهم شده است و نقش مهمی در ارتقای صنعت چاپ شهرستان و استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: این چاپخانه از سال ۱۳۶۷ در این شهرستان دایر شده و به دستگاه های لیتوگرافی، مسطح، سلفون کش و لیترپرس مجهز است.

جوانبخت اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده است تا فعالان عرصه چاپ را برای دریافت تسهیلات کم بهره به بانک های عامل معرفی کند.

نخستین نگارخانه خصوصی مهاباد افتتاح شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در آیین بهره برداری از این نگارخانه اظهار داشت: نگارخانه خصوصی "سال های ماندگار" به همت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری هفت میلیارد ریال با بیش از ۶۵ قطعه عکس قدیمی در قالب بزرگ امروز افتتاح شد.

اولین دستگاه چاپ 5 رنگی آذربایجان‌غربی در مهاباد راه‌اندازی شد

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه عکس‌های مربوط به زندگی ادوار گذشته شامل دهه ۱۳۵۰ شهرستان مهاباد به تصویر گذاشته شده است.

وی بیان کرد: تمام عکس های ارایه شده از هنرمند خوش ذوق "انور یوسفی" قدیمی ترین عکاس مهابادی خلق شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

اولین دستگاه چاپ 5 رنگی آذربایجان‌غربی در مهاباد راه‌اندازی شد

جوابخت اظهار داشت: این نگارخانه در فضایی به مساحت ۲۲۵ متر مربع و با خلاقیت و حفظ سبک های قدیمی و تزئینات خاص طراحی شده که جلوه های زیبایی را برای بازدیدکنندگان به وجود آورده است.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در این شهرستان آغاز شده است.

۴۹ پروژه عمرانی دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که برای تکمیل و تجهیز آنها در مجموع ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن