800 نفر از فیلم‌های جشنواره فجر در کرمانشاه دیدن کردند


800 نفر از فیلم‌های جشنواره  فجر  در کرمانشاه دیدن کردند

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از بازدید حدود 800 نفر از فیلم های جشنواره فیلم فجر در پنج روز برگزاری آن در کرمانشاه خبر داد.

مهدی ربانی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شرایط کرونایی گفت: کرونا موجب شده شرایط برگزاری این جشنواره متفاوت از دوره های قبل و با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

وی افزود: فیلم های این دوره جشنواره در کرمانشاه در دو سینما آزادی و فرهنگ اکران می شود و به دلیل پروتکل های بهداشتی تنها 30 درصد ظرفیت هر یک از این سینماها برای حضور تماشاگران اختصاص داده شده است.

ربانی نژاد گفت: با توجه به امکان استفاده از ظرفیت 30 درصدی سینماها برای اکران فیلم های جشنواره، در سینما فرهنگ 120 صندلی و در سینما آزادی 150 صندلی برای تماشاگران در نظر گرفته شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به گذشت پنج روز از برگزاری این دوره جشنواره در کرمانشاه، گفت: طی این مدت 10 فیلم در هر دو سینمای فرهنگ و آزادی اکران شده است.

ربانی نژاد گفت: در سه روز باقی مانده هم شش فیلم اکران خواهد شد که در سینما آزادی امروز(دوشنبه، 20 بهمن) ساعت 15 فیلم «مامان» و ساعت 18 فیلم «ابلق»، روز سه شنبه (21 بهمن) ساعت 15 «یدو» و ساعت 18 «رمانتیسم عماد و طوبی» و روز پایانی جشنواره (22 بهمن) هم ساعت 15 «بی همه چیز» و ساعت 18 «ستاره بازی» اکران خواهد شد.

وی افزود: همچنین طی این سه روز در سینما فرهنگ امروز (20 بهمن) ساعت 15 فیلم «ابلق» و ساعت 18 فیلم «مامان»، روز سه شنبه ساعت 15 فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» و ساعت 18 فیلم «یدو» و روز پایانی جشنواره (22 بهمن) هم ساعت 15 «ستاره بازی» و ساعت 18 «بی همه چیز» اکران خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه استقبال مردم از فیلم های این دوره جشنواره را در شرایط کرونایی مطلوب ارزیابی کرد وافزود: طی روز های برگزاری جشنواره در مجموع 340 نفر از فیلم های سینما فرهنگ و حدود 530 نفر هم از فیلم های سینما آزادی بازدید داشته اند.

ربانی نژاد در تشریح برخی پروتکل های برگزاری این دوره هم گفت: در این دوره جشنواره به دلیل شرایط کرونایی، بلیت فروشی تماما بصورت اینترنتی بوده و امکان فروش گیشه ای وجود ندارد.

وی افزود: تمام بازدید کنندگان در قسمت درب ورودی سینما "تب سنجی" شده و از ورود افراد مشکوک پیشگیری می شود.

این مسئول تصریح کرد: همچنین در هر دو سینما مواد ضدعفونی کننده دست در دستگاه های پدالی فراهم شده و توزیع ماسک هم در محل سینما انجام می شود.

وی با بیان اینکه هریک از تماشاگران به طول سه صندلی با یکدیگر فاصله دارند، گفت: در بین اکران فیلم ها هم سالن های سینما تماما ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان