اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است


اسکله پل بندرخمیر بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته است

بندرعباس- ایرنا- فرماندار بندرخمیر گفت: اسکله بندرپل این شهرستان بر روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته شده و تنها رفت وآمدهای خودروهای تامین کننده موادغذایی و سوخت مانعی ندارد.

میرهاشم خواستار عصر دوشنبه در جریان بازدید از اسکله بندرپل خمیر افزود: از بامداد تا پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه بیش از ۵۰ وسیله حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس و ۱۵۰ خودروی سواری با پلاک غیربومی توسط پلیس راهور و با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر به مبدا برگشت داده شده است.
وی بیان داشت: در راستای اجرایی کردن مصوبه‌های ستاد کرونای استان در خصوص منع رفت و آمد و ورود خودروهای غیربومی به استان هرمزگان، محدودیت‌های ترددی در شهرستان خمیر آغاز شده است.
فرماندار خمیر اظهارداشت: بندرخمیر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و ورود گردشگر از سایر نقاط کشور به هرمزگان است.
خواستار ادامه داد: بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا، اکیپ‌های شبکه بهداشت و درمان روزانه جهت کنترل و انجام تست کرونا در اسکله بندرپل مستقر شده است.
وی در ادامه به وضعیت رنگ بندی شهرستان های همجوار با خمیر اشاره و تصریح کرد: شهرستان های قشم، بندرلنگه و بندرعباس از لحاظ رنگ بندی کرونا در وضعیت نارنجی یا زرد هستند لذا از مردم شهرستان درخواست می‌شود در صورت نداشتن کارهای ضروری از سفر به این شهرستان ها خودداری نمایند.
اسکله بندرپهل به عنوان مهم‌ترین معبر مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و همچنین رفت و آمد شهروندان ۲ شهرستان خمیر و قشم است.
اسکله بندرپهل نیز در ۷۰ کیلومتری بندرعباس و سه کیلومتری روستای پل و در ۱۸ کیلومتری بندر خمیر قرار دارد و کوتاه‌ترین مسیر دریایی تا جزیره قشم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)