شیوه‌نامه کاربرد رنگ در فضاهای شهری به مناطق 22گانه ابلاغ شد


شیوه‌نامه کاربرد رنگ در فضاهای شهری به مناطق 22گانه ابلاغ شد

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شیوه نامه اجرایی کاربرد رنگ در فضاهای شهری (بافت مسکونی) با هدف افزایش حس تعلق محله‌ای و به منظور پیشگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی و آشفتگی بصری، تهیه و به شهرداری‌های مناطق 22 گانه ابلاغ شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ لاله کاظمی افزود: این سازمان در نظر دارد در آستانه بهار ۱۴۰۰ و در راستای تکمیل پالت رنگ در شهر تهران، شیوه نامه اجرایی کاربرد رنگ در فضاهای شهری (بافت مسکونی) را اجرایی کند.

وی گفت: این شیوه نامه با هدف افزایش حس تعلق محله ای و به منظور پیشگیری از اعمال سلیقه های شخصی و آشفتگی بصری، تهیه و به شهرداری های مناطق ۲۲ گانه نیز ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران تصریح کرد: در این شیوه نامه ضمن ارائه راهنمای کاربرد رنگ در بافت مسکونی، راهبردهایی که باید با رنگ آمیزی اجرا شود و به همراه تصاویر مصداقی تشریح شده است.

کاظمی بیان کرد: راهنمای رنگ در بافت مسکونی، مسیرها، خیابان های محلی و راهبردهای ضروری مرتبط با رنگ آمیزی (حذف زوائد از فضاهای مسکونی، هنر، حفظ و نگهداشت) از جمله مواردی است که در این دستورالعمل جهت رعایت در سطح مناطق ۲۲گانه به آن اشاره شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی