سپاه خوزستان تا رفع محرومیت‌ از چهره این استان در میدان است


سپاه خوزستان تا رفع محرومیت‌ از چهره این استان در میدان است

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه خوزستان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیج، تا رفع محرومیت‌ها از این استان برای خدمت به مردم در میدان است.

به گزارش ایرنا سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از ۹۰۰ مسکن محرومان در رزمایش ۱۲ هزار نفری گروه‌های جهادی در مجتمع فجر اهواز بیان کرد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت بسیجیان دلاور و جوانان پرشور خود، برای کمک به رفع محرومیت‌ و معضلات اجتماعی، تلاش‌ گسترده‌ای را انجام می‌دهد که این تلاش‌ها همچنان در بخش‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود: گروه‌های جهادی در بخش ساخت و ساز و تعمیر منازل در ایام سیل سال ۱۳۹۸ و همچنین در زلزله شهرستان مسجدسلیمان وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: بسیجیان دلاور خوزستان در ساخت ۲۱۰ مسکن محرومان با توافق کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز پای کار هستند که بخش عمده ای از این واحدها امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین در مبارزه با ویروس کرونا که دغدغه تمامی مردم جهان از جمله ایران و خوزستان است، گروه‌های جهادی وارد عرصه شده و در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر پای کار بوده و هستند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: علاوه‌ بر این رزمایش، طرح شهید سلیمانی(طرح محله محور برای مبارزه با کرونا) نیز به صورت مشترک با مجموعه بهداشت درمان و برخی از دستگاه‌ها در تعدادی از مناطق اهواز در حال اجرا است.

وی بیان‌کرد: بسیج جامعه پزشکی سپاه خوزستان نیز در مبارزه با ویروس کرونا در بخش قرنطینه و حمایت‌هایی که باید در منازل صورت گیرد، اقدامات شایسته‌ای را در ماه‌های اخیر داشته و این تلاش‌ها همچنان تا ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در زمینه کمک های مومنانه نیز با کمک خیران، نهادها و مجموعه‌های دولتی و بسیج، کمک‌های مداومی از ماه مبارک رمضان گذشته به مناطق محروم آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در رزمایش امروز گروه‌های جهادی خوزستان، که همزمان در ۲۷ شهرستان و روستاهای تابعه استان آغاز شده، علاوه بر تحویل ۹۰۰ واحد احداثی و تعمیری،تعمیر یک هزار واحد مسکونی محرومان نیز در دستور کار قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی