خودکشی مادر و پسر 9 ساله اش با قرص برنج / در زرند رخ داد


خودکشی مادر و پسر 9 ساله اش با قرص برنج / در زرند رخ داد

حوادث رکنا : اختلاف خانوادگی باعث قتل کودک 9 ساله شد.

یک مادر به طرز هولناکی کودک خود را با قرص برنج به قتل رساند.

زن جوان که در پی اختلاف و درگیری‌های مداوم با شوهرش به ستوه آمده بود، دست به اقدام عجیبی زد. او بعد از آن‌که قرص برنج به پسر خردسالش داد و خودش از آن خورد باعث مرگ وی شد اما خودش زنده ماند. به گزارش خبرنگار جام‌جم، عصر سوم بهمن امسال یکی از مسؤولان بیمارستانی در کرمان به پلیس ۱۱۰ اطلاع داد که پسر ۹ساله‌ای مسموم شده و از بیمارستانی در زرند او را به آنجا منتقل کرده‌اند. علی‌رغم تلاش پزشکان او فوت کرده اما مادرش هم که مسموم شده تحت درمان و در جدال با مرگ است.

همین باعث شد ماموران انتظامی در محل حاضر شوند و با تحقیق از مسؤولان بیمارستان متوجه شدند مادر و کودک هردو دچار مسمومیت با قرص برنج شده‌اند. پسر ۹ ساله فوت و جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد.

معلوم شد که پدر خانواده آن دو را در خانه یافته است که وی در تحقیقات پلیسی گفت: بعد از جدایی از همسر اولم با دخترم زندگی می‌کردم. آن زن بعد از چند سال فوت شد و من هم که ازدواج کرده بودم، دخترم برای ادامه زندگی نزد خانواده‌ام رفت. بعد از آن من و همسر جدیدم در خانه دیگری زندگی می‌کردیم و ثمره آن پسری ۹ساله است. همسرم مغازه آرایشگری داشت. مدتی بود دچار اختلاف و درگیری شده بودیم، حتی نزد روان‌شناس خانواده رفتیم تا مشکل حل شود که نشد و تصمیم گرفتیم توافقی جدا شویم اما بعد از کش‌وقوس‌های مختلف و با میانجیگری خانواده‌هایمان از تصمیم جدایی به‌خاطر پسرمان منصرف شدیم. ولی اختلاف‌‌ها ادامه داشت و بعد از قهر دوباره زنم به خانه بازگشت. ولی با هم قهر بودیم و زیاد حرف نمی‌زدیم.

پسر خردسال قبل از مرگ نام قاتل را لو داد

شاکی ادامه داد: روز حادثه هم طبق معمول روزهای قبل خانه را ترک کرده و به محل کارم رفتم. زنم و پسر ۹ساله‌مان در خانه بودند. عصر همان روز بود که پسرم به تلفن‌همراهم زنگ زد و کمک خواست. با قطع شدن تلفن پسرم به خانه و تلفن‌همراه زنم زنگ زدم که جواب نداد و سریع محل کارم را ترک کرده و به خانه بازگشتم که با صحنه عجیبی رو‌به‌رو شدم. پسرم در اتاق افتاده و بدحال بود. از سویی همسرم نیز نیمه‌جان آن‌طرف‌تر افتاده بود. پسرم می‌گفت دل‌درد داشته و مادرش به او قرص داده تا با خوردن آن دردش از بین برود که یکدفعه حالش بد شده است. من نیز هردویشان را به بیمارستان زرند و بعد به بیمارستانی در کرمان بردم که ساعاتی بعد پسر ۹ساله‌ام فوت شد و مقصر مادرش است.

با توجه به گفته‌های این مرد، تحقیقات پلیس جنایی شهر زرند برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت اما مادر مقتول همچنان با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کرد تا این‌که با تلاش پزشکان وی زنده ماند و تحت درمان بود تا این‌که او دیروز بهوش آمد و توانستند ماموران با وی حرف بزنند.

زن متهم به قتل در جریان تحقیقات گفت: من و شوهرم دچار اختلاف‌ های خانوادگی زیادی شده بودیم، حتی خواستیم توافقی جدا شویم که به خاطر بچه‌ام نشد. اما دوباره و بعد از این‌که پس از قهر به خانه بازگشتم اختلاف و درگیری‌هایمان همچنان ادامه داشت. دعوا، درگیری و قهر داشتیم. حال روحی‌ام خوب نبود و از این وضع خسته شده بودم. فکر می‌کردم اگر به زندگی‌ام پایان دهم خلاص می‌شوم.

وی افزود: ازسویی نمی‌خواستم بعد از مرگم پسر ۹ ساله‌ام از دوری من عذاب بکشد. بنابراین رفتم قرص برنج خریدم. او دل‌درد داشت که آن را به خوردش دادم و گفتم با خوردن آن بهتر می‌شود و بعد خودم نیز از همان قرص خوردم که بدحال شدم اما فرزندم فوت شد و من زنده ماندم. ای‌کاش من هم می‌مردم حالا که پسرم مرده نمی‌خواهم زنده بمانم. اشتباه کردم و گمان می‌بردم هردو می‌میریم و از این زندگی خلاص می‌شویم که نشد و پشیمانم.

با هماهنگی قضایی قرار شد که بعد از بهبود این زن که متهم به قتل پسر ۹ساله‌اش است، برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهر زرند کرمان منتقل شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر