ازدواج به عوان یک پیوند الهی باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند


ازدواج به عوان یک پیوند الهی  باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند

آیت الله حسینی ضمن تقدیر از سپاه و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند، گفت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند و ازدواج یک پیوند الهی است که باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، امروز (۲۰ بهمن ماه) آئین اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

این تعداد جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج، قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران و بنیاد علوی در مراسمی با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و سرهنگ مثنوی جانشین سپاه فتح به زوج های جوان استان اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن گرامی داشت دهه فجر، گفت: در دوران ستم شاهی ملت ایران تحقیر می شد، اما امروز به برکت نظام اسلامی ملت ایران عزت یافته است.

آیت الله «سید نصیر حسینی» افزود: اگر استکبار در گذشته حکومتی را ساقط می کرد، امروز دیگر این توان را ندارد و استکبار و آمریکا ذلیل شده اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقابل ملت ایران زانو زده اند، یادآور شد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست و هیمنه پوشالی اش فرو ریخته است .

آیت الله حسینی در ادامه ضمن تقدیر از سپاه و نهادهایی که در امر اهدای جهیزیه نقش دارند، گفت: اهدای جهیزیه یک کار ارزشمند و ازدواج یک پیوند الهی است که باید در جامعه اسلامی رونق پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به آثار و برکات ازدواج در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در سایه ازدواج برکات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، و سیاسی برای کشور اتفاق می افتد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !