استانداری تهران: طرح‌های افتتاح شده امسال رشد 2.5 برابری داشت


استانداری تهران: طرح‌های افتتاح شده امسال رشد 2.5 برابری داشت

تهران- ایرنا- معاون عمرانی استاندار تهران گفت: تعداد طرح های افتتاح شده امسال نسبت به سال گذشته از نظر ریالی رشد 2.5 برابری داشت.

عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ۸ پروژه عمرانی شهرداری پردیس به خبرنگاران گفت: برای استان پهناور، پرتراکم و حساسی مثل تهران این عدد کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات عبدالعظیم رضایی فرماندار و مرتضی همتی شهردار پردیس و سایر مسئولان، اظهار داشت: در این شهرستان ۸۱ پروژه با اعتباری بالغ بر حدود ۲ هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در حدود ۵۰ میلیارد تومان از این پروژه ها مختص به شهرداری پردیس است و بوستان جوزک به صورت خطی در فاز یک شهر پردیس برای رفاه و آسایش شهروندان ساخته شده و با توجه به اخبار خوب از وضعیت بودجه و برنامه های شهرداری شاهد فعالیت های گسترده عمرای برای شهروندان خواهیم بود.

چراغعلی ادامه داد: اقدامات موثری در شرق استان تهران برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه مسکن مهر در دست اقدام است و بر این باوریم که شهرهای اقماری اطراف تهران به ویژه پردیس می توانند بخش قابل توجهی از مشکلات پایتخت را کاهش بدهند.

وی با اشاره به تصویب ساخت مترو تهران-پردیس در هیات دولت، اظهار داشت: ساخت مترو در راستای تسهیل تردد و امنیت بخشی به سفرهای شهروندان در دستور کار قرار گرفته است و پس از انجام مطالعات نهایی اجرایی خواهد شد.

۸ پروژه عمرانی شهرداری پردیس افتتاح و به بهره برداری رسید

شهردار پردیس در آیین افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر پردیس، اظهار داشت: احداث و تکمیل خیابان شهید نوشین به طول یکهزار و ۱۰۰ متر و به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، احداث و تکمیل کمربندی شمالی شهر پردیس (بلوار شهید چمران) ۲ هزارو ۴۰۰ متر در مسیر رفت و برگشت، جدول گذاری و اجرای رفیوژمیانی با حضور عبدالرضا چراغعلی معاون استاندار، فرماندار، امام جمعه و سایر مسولان شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.

مرتضی همتی با اشاره به سایر طرح های افتتاح شده، اظهار داشت: احداث پارکینگ انتظار تاکسی های حمل و نقل همگانی در میدان امام به مساحت یک هزارو ۶۰۰ متر، ساخت مرکز پایش تصویری شهر پردیس با اجرای شبکه فیبر نوری به طول ۱۰ کیلومتر با ۶۶ میلیارد ریال اعتبار مرکز مونیتورینگ کل شهر و ۱۵۸ دوربین به همراه میز بحران بخش دیگری از طرح های افتتاح شده هستند.

وی ادامه داد: احداث بوستان جوزک به مساحت ۲۸ هزار متر مربع از فضای مرده شهری پارک ساخته شده است « جوزک نام چشمه و محلی در بالا دست شهر پردیس است»، احداث ساختمان خدماتی ناحیه فاز ۷شهرداری پردیس در منطقه صنعتی شهر پردیس به وسعت ۴۷۰ متر مربع زیربنا، اجرای روشنایی و احداث نرده رفیوژ میانی جاده قدیم تهران آبعلی به همراه روشنایی و نرده کشی به طول ۲ هزار و ۴۰۰ متر، احداث ساختمان خدماتی ناحیه فاز ۸ شهرداری پردیس، در زمینی به وسعت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار پردیس با اشاره به صرف اعتبار ۵۰ میلیارد تومان برای پروژه های افتتاح شده، اظهار داشت: شهرستان پردیس با نرخ رشدی منحصر به فرد، بیش از ۱۰ برابر نرخ رشد کشور، جمعیت بسیار زیادی را طی یکی دو سال آینده در خود جای خواهد داد و نیازمند توجه ویژه مدیران است تا با صرف هزینه بیشتر برای توسعه طرح های عمرانی و برای آسایش شهروندان برنامه ریزی کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط