دختر کاتاکار آذربایجان‌غربی در هفته دوم لیگ مجازی صدرنشین شد


دختر کاتاکار آذربایجان‌غربی در هفته دوم لیگ مجازی صدرنشین شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: دختر کاتاکار استان در پایان هفته دوم دور برگشت لیگ مجازی در رده سنی نوجوانان و جوانان عنوان نخست را کسب کرد.

اسفندیار محمودی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در دومین هفته دور برگشت اولین دوره لیگ مجازی کاتای کشور، تیم حق‌نظری میاندوآب به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور داشت که در پایان رقابت‌های انفرادی رده سنی نوجوانان، اسرا رحمانی با امتیاز ۲۲.۲ رتبه دوم بخش انفرادی اول، زهرا ملک‌زاده با امتیاز ۲۲.۸۲ رتبه اول بخش انفرادی دوم و آیلین بهاری با امتیاز ۲۲.۲ رتبه چهارم انفرادی سوم را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در این رده سنی و در کمربندهای سبز، آبی و بنفش، تیم حق نظری میاندوآب با ۳۳ امتیاز تیمی و ۴ صدرنشینی، ۳۴۱.۵۴ امتیاز انفرادی در رتبه سوم و بعد از تیم‌های "افسانه ۲" و "ارباب" قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم باشگاه حق نظری همچنین در رده سنی جوانان کمربندهای قهوه ای و مشکی با کسب ۲۵ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و ۳۳۰.۶۲ امتیاز انفرادی در رده پنجم قرار گرفت.

محمودی اظهار کرد: در رقابت‌های انفرادی این رده سنی نیز مهشید اویسی با ۲۲.۰۸ امتیاز رتبه دهم انفرادی اول، طلا معروفی با ۲۲.۴۸ امتیاز در رده ششم انفرادی دوم و عذرا علیزاده در انفرادی سوم با امتیاز ۲۲.۲ رتبه هفتم را کسب کردند.

مسابقات لیگ مجازی بانوان با رقابت ۱۲۰ تیم شامل ۴۴۴ ورزشکار به صورت مجازی برگزار می‌شود و هفته پایانی جمعه /۲۴بهمن/ برگزار خواهدشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی