آخرین وضعیت کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد


آخرین وضعیت کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 28 بیمار کرونایی قطعی و 10 نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می باشند.

"پرویز یزدان‌پناه" افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۲۳ هزار و ۷۸۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی تصریح کرد: از ۷۴۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع می باشند حدود ۱۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه به نتیجه رسیدن واکسن و تزریق آن اظهار کرد: بهترین راه درمان تا رسیدن به واکسن و یا داروی موثر، پیشگیری است و مردم تا زمان تزریق واکسن باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و صبور باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه تاکید کرد: هر وقت تجمعات و مراسمات زیاد شوند باید در روزهای بعد شاهد افزایش مراجعات و در پی آن افزایش تعداد موارد مثبت، موارد بستری، موارد بستری در آی.سی.یو و افزایش مرگ و میرها باشیم، بنابراین لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس