تیم کیمیاکاشت کردستان در لیگ برتر هندبال ماندنی شد


تیم کیمیاکاشت کردستان در لیگ برتر هندبال ماندنی شد

سنندج‌ - ایرنا - تیم کیمیاکاشت کردستان با شکست تیم ستارگان دشتستان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور توانست جایگاه خود را در این لیگ حفظ کند.

به گزارش ایرنا امروز دوشنبه هفتمین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور 2 بازی همزمان برگزار شد که طی آن تیم های کیمیا کاشت کردستان برابر ستارگان دشتستان قرار گرفت که در پایان ۶۰ دقیقه این تیم کردستان بود که موفق شد با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ دشتستان را شکست دهد.

ستارگان دشستان این بازی را خوب آغاز کرد طوری که توانست نیمه اول این دیدار را با نتیجه 17 بر 14 به سود خود تمام کند اما کیمیاکاشت در نیمه دوم به خود آمد و توانست در دقیقه ۴۳ نتیجه بازی را به امتیاز مساوی ۲۶ برساند.

این 2 تیم حتی در ثانیه های پایانی بازی با نتیجه ۲۹ برابر پیش می رفتند اما در نهایت این کیمیاکاشت بود که توانست با یک گل بیشتر در دقیقه ۵۹ برنده این دیدار شود.

سرمربی تیم کیمیاکاشت در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تلاش بازیکنان تیم موجب شد چند گلی را که در نیمه اول عقب افتاده بودیم جبران کنیم و از بازیکنان تیم راضی هستم و با زحمات آنها توانستیم برای سال آینده هم در لیگ برتر بمانیم.

ناصر سلیمی با اشاره به اینکه در بین ۱۲ تیم لیگ برتر نهم شدیم یادآور شد: از باشگاه کیمیاکاشت به دلیل شرایطی که فراهم کرده تشکر می‌کنم.

وی با تایید اینکه به عنوان سرمربی به همکاری با تیم ادامه می‌دهد تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونا برخی از تیم‌ها از ادامه حضور بازماندند و مدتی تیم کیمیاکاشت هم به سختی امکان تمرین کردن داشت اما در فرآیندی به یک تکامل نسبی رسید.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در سالن شهید سلیمانی تهران برگزار شد. تیم کمیاکاشت در دیدار قبلی مقابل این تیم هم به برتری ۳۹ بر ۳۶ دست یافته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...