ارتش اسرائیل ورود غیرمجاز خودرو به پایگاه هوایی «نواتیم» را تایید کرد


ارتش اسرائیل ورود غیرمجاز خودرو به پایگاه هوایی «نواتیم» را تایید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با تایید ورود غیرمجاز یک خودرو به پایگاه هوایی مهمی در جنوب فلسطین اشغالی، گفت جست‌وجوی زمینی و هوایی برای...

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبر رسانه‌های اسرائیلی مبنی بر ورود غیرمجاز یک خودرو به همراه دو سرنشین به پایگاه هوایی «نواتیم» در فلسطین اشغالی، توسط ارتش رژیم صهیونیستی تایید شد.

ارتش اسرائیل بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای تایید کرد یک مظنون سوار بر یک خودرو احتمالا سرقتی، به صورت غیرمجاز وارد پایگاه هوایی نواتیم شد و بعد از اینکه چرخ‌های این خودرو توسط موانع محوطه پایگاه پنچر شد، پای پیاده فرار کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» ارتش این رژیم اعلام کرد که جست‌وجو برای یافتن مظنون آغاز شده و اینکه تهدیدی برای نظامیان یا تاسیسات امنیتی در این پایگاه هوایی وجود ندارد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی که در صفحه توئیتر آن منتشر شد، آمده است: «چند ساعت پیش، پلیس تحقیقاتی را برای یک خودرو سواری که احتمالا سرقت شده، و راننده مظنون آن، آغاز کرد. در جریان تعقیب و گریز پلیس، راننده مظنون با سرعت زیاد به دروازه پایگاه هوایی نواتیم رسید».

این بیانیه ادامه می‌دهد: «ما تاکید می‌کنیم که نگهبانان در تاسیسات این پایگاه مستقر شده و کنست نیز [تحقیقاتی] را در این باره آغاز می‌کند. ارتش و نیروی پلیس در حال جست‌وجو برای مظنون هستند».

ارتش اسرائیل ورود غیرمجاز خودرو به پایگاه هوایی «نواتیم» را تایید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی قصد دارد با این بیانیه، ورود غیرمجاز به این پایگاه هوایی مهم را کم‌اهمیت و یک موضوع تصادقی نشان دهد که رسانه‌های اسرائیلی پیشتر گزارش‌هایی درباره احتمال امنیتی بودن این واقعه منتشر کرده بودند.

یک وبگاه صهیونیسیتی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در این پایگاه هوایی و درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌ها خبر داد.

پایگاه هوایی نواتیم یک فرودگاه نظامی است که سه باند دارد. این پایگاه محل استقرار یگان‌ جنگنده‌های «اف-۱۶» و «اف-۳۵» رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه