برگزاری جشنواره بزرگ «شده‌ام 9 ساله» با همکاری بچه‌های مسجد


برگزاری جشنواره بزرگ «شده‌ام 9 ساله» با همکاری بچه‌های مسجد

سعادتی از برگزاری جشنواره بزرگ «شده‌ام 9 ساله» ویژه دختران نومکلف و با همکاری کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: این جشنواره شامل برنامه‌ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف در سراسر ایران است.

«سعید سعادتی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از آغاز برگزاری جشنواره بزرگ «شده ام ۹ ساله» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره که با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد اقامه نماز کشور در حال برگزاری است، شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف در سراسر ایران می شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد فهما تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اعتلای فرهنگ و ادب بندگی در دختران 9 ساله و نومکلف است، از این رو، از همه دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی، اولیاء آنها، مدیران و معاونین پرورشی و آموزگاران، مسئولان و مربیان کانون های مساجد و اعضای ستاد اقامه نماز و کلیه فعالان فرهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه تر و دامنه دارتر این جشنواره دعوت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه امکان مشارکت فردی و یا گروهی از جانب مدارس و کانون های فرهنگی هنری مساجد در این جشنواره وجود دارد، ابراز کرد: جشن سراسری این جشنواره به صورت حضوری و با رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی 21 اسفندماه، همزمان با مبعث رسول ختمی مرتبت(ص) در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

سعادتی با بیان اینکه این جشنواره از 12 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود، گفت: جوایز ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش آموزی و... برای برترین های این جشنواره پیش بینی شده است.

گفتنی است، شرکت در این جشنواره از طریق ثبت نام در سایتhttp://9sale.amfm.ir، آیدی کانال شاد : https://shad.ir/jashneebadatmedu، و آیدی کانال شده ام ۹ساله در پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/joinchat/1673068633Cf1856a447d ممکن است.

برگزاری جشنواره بزرگ «شده‌ام 9 ساله» با همکاری بچه‌های مسجد

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت