فراری برای آنتونیو جیوویانتزی اهداف مشخصی تعیین کرده است


فرمول یک ایران – راننده تیم آلفارومئو و تحت الحمایه فراری، آنتونیو جیوویانتزی می‌گوید که مارانلو برای او اهداف مشخصی تعیین کرده درحالیکه وی برای سومین فصل در فرمول یک رقابت می‌کند. پس از آنکه جیوویانتزی فصل 2019 را به عنوان اولین فصلش در فرمول یک در کنار کیمی رایکونن به سختی به سرانجام رساند، او توانست تا در فصل 2020 عملکرد بهتری از خودش به نمایش...

فرمول یک ایران – راننده تیم آلفارومئو و تحت الحمایه فراری، آنتونیو جیوویانتزی می‌گوید که مارانلو برای او اهداف مشخصی تعیین کرده درحالیکه وی برای سومین فصل در فرمول یک رقابت می‌کند.

پس از آنکه جیوویانتزی فصل ۲۰۱۹ را به عنوان اولین فصلش در فرمول یک در کنار کیمی رایکونن به سختی به سرانجام رساند، او توانست تا در فصل ۲۰۲۰ عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد. او در ۲۰۲۰ بسیار نزدیکتر به همتیمی پرتجربه خود رانندگی کرد. هر کدام از آنها چهار امتیاز در پایان فصل برای تیم بدست آوردند و این در حالی بود که جیووناتزی توانست در نه مسابقه از هفده مسابقه‌، قهرمان فصل ۲۰۰۷ را در تعیین خط شکست بدهد.

فراری راننده یکی از صندلی های آلفارومئو را تعیین می‌کند و عملکرد جیوویانتزی به اندازه کافی راضی کننده بود تا برای سومین فصل او را در تیم مشتری سوئیسی خود قرار بدهند. در عوض فراری ترجیح داد تا قهرمان فرمول ۲ یعنی میک شوماخر را در تیم هاس جای بدهند.

فرد واسر، رئیس تیم آلفارومئو، در مصاحبه ای گفت که امیدوار است جیوویانتزی سیر صعودی خودش را در ۲۰۲۱ نیز ادامه بدهد و تبدیل به راننده شماره یک تیم شود. جیوویانتزی نیز گفته که فراری نیز برای او اهداف واضحی تعیین کرده تا در سومین فصلش به آنها دست پیدا کند:

برای فراری این کاملا روشن است – آنها از من می‌خواهد تا به عنوان راننده به پیشرفت ادامه بدهم و نتایج موردنظر را هم بدست بیاورم. از سمت من هم کاملا روشن است، پس این برای فصل بعد هدف من خواهد بود.

از طرف دیگر من می‌خواهم تا دوباره خیلی خوب با تیم کار کنم همانطور که ما دو فصل قبل را با هم سپری کردیم، و برای من این تیم مانند خانواده می‌ماند زیرا که برای فصل سوم است که من اینجا خواهم بود. عالی است که دوباره با هم کار می‌کنیم، و همینطور با کیمی. اینگونه بسیار آسان تر هم خواهد بود تا به عنوان یک راننده پیشرفت کرد.

فراری برای آنتونیو جیوویانتزی اهداف مشخصی تعیین کرده استفراری برای آنتونیو جیوویانتزی اهداف مشخصی تعیین کرده است

آنتونیو جیوویناتزی و سرجیو پرز – استرالیا 2019

انگیزه قابل تحسین تیم

هر دو راننده آلفارومئو در فصل ۲۰۲۰ برای بدست آوردن امتیازات هرچه بیشتر در تقلا بودند که یک ماشین غیر رقابتی و همچنین عملکرد ضعیف پاوریونیت فراری دلیل اصلی آن بوده. جیوویانتزی تصدیق کرد که پیشرفت او در نهایت به عملکرد ماشین نیز مرتبط خواهد بود اما از تیمش نیز تشکر کرد که درحالیکه نتایج خوبی نمی‌گرفتند، با انگیزه به کارشان ادامه دادند. وی در ادامه گفت:

خوشبختانه ماشین بهتری داریم و راحت تر است که به امتیازات برسیم. امیدوارم که بتوانیم پیشرفت های خوبی در زمینه عملکرد داشته باشیم و همچنین در زمینه نتایج و امتیازات. فکر می‌کنم که اگر نتایج خوب نباشند برای تیم هم آسان نخواهد بود. من همیشه سعی می‌کنم تا افراد و تیم را تشویق کنم تا همیشه کارشان را به خوبی انجام بدهند.

معتقدم در نهایت ما کارمان را خیلی خوب انجام دادیم – من همیشه افراد تیم را مشتاق و با انگیزه می‌بینم. واضح است زمانی که شما امتیاز کسب می‌کنید برای مسابقه بعد انگیزه بیشتری دارید ولی نمی‌توانم از تیم شکایتی داشته باشم زیرا که آنها همیشه به سختی تلاش می‌کنند و دیدن این در یک فصل دشوار، بسیار عالیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین