خادمان قرآنی هفته آینده با حضور رئیس‌جمهوری تجلیل می‌شوند


خادمان قرآنی هفته آینده با حضور رئیس‌جمهوری تجلیل می‌شوند

تهران- ایرنا- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در هفته آینده با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. 

عبدالهادی فقهی‌زاده به خبرنگار معارف ایرنا گفت: آیین تکریم خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دوره های بیست و چهارم و بیست و پنجم در هفته آینده با حضور ریاست جمهوری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اغلب خادمان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از روند انتخاب خادمان قرآن کریم و اجمالی از فعالیت های معاونت قرآن و عترت در ارتباط با این نهاد مردمی ارائه خواهد شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی از روند فعالیت های این معاونت در دولت های یازدهم و دوازدهم ارائه خواهد کرد.

خادمان انتخاب شده در این دو دوره از رشته های حفظ قرآن، قرائت، خوشنویسی و کتابت قرآن، امور هنری، مدیریت قرآنی، آموزش و داوری و همچنین تحقیق و پژوهش های قرآنی هستند که الواح افتخار خود را از حسن روحانی رییس جمهوری دریافت خواهند کرد. با افزوده شدن خادمان این دو دوره که مجموعا ۱۸ نفر از چهره های شاخص فعالیت های گوناگون قرآنی هستند، تعداد خادمان قرآن کریم به ۲۵۳ نفر افزایش خواهد یافت.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کلیپ هایی برای معرفی اجمالی خادمان این دو دوره آماده شده که در این جلسه به نمایش درخواهد آمد.

فقهی زاده افزود: مقدمات لازم برای برگزاری بیست و ششمین دوره تکریم و معرفی خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی در سال هزار و ۴۰۰ فراهم شده و امیدواریم در ماه مبارک رمضان و قبل از پایان یافتن خدمتگزاری دولت دوازدهم مراسم تکریم از آنان نیز برگزار شود.

وی افزود: در این دوره کسی در حوزه های نشر قرآنی و فضای مجازی معرفی نشده و شاید در دوره بعدی از خادمان این حوزه ها نیز تجلیل کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش