1200 بسته معیشتی بین نیازمندان مراغه توزیع شد


1200 بسته معیشتی بین نیازمندان مراغه توزیع شد

مراغه- ایرنا- فرمانده سپاه مراغه گفت: هزار و 200 بسته معیشتی با مشارکت بسیجیان و در قالب رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی شامگاه دوشنبه در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه افزود: این بسته‌های حمایتی به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیران این شهرستان در آستانه ۲۲ بهمن جمع‌آوری و توزیع شد.

وی ارزش این بسته‌های معیشتی را در مجموع ۴۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: هر بسته غذایی شامل سویا، عدس، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن ، مرغ و برنج است که بخشی از نیازهای روزانه را تامین می‌کند.

وی فعالیت‌های بسیج را فراتر از بسته‌های معیشتی عنوان و اظهار داشت: در کنار جمع‌آوری بسته‌های حمایتی که در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، در زمینه‌های مختلف دیگر نیز فعالیت‌های چشمگیری از سوی بسیجیان این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، ۱۰ سری جهازیه هرکدام به ارزش ۳۰ میلیون تومان نیز در آستانه ۲۲ بهمن به نوعروسان خانواده‌های بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در کنار مشارکت فعال در اجرای طرح شهید سلیمانی، در زمینه‌های دیگر از جمله برگزاری رزمایش‌های مختلف در زمینه امنیت مقرها و ادارات شهرستان نیز فعال است.

وی خدمت به مردم را بهترین راه مبارزه با استکبار و آمریکا بیان و اضافه کرد: سپاه امروز در راستای لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری و خدمت به مردم از هیچ کمکی برای جامعه دریغ نکرده و همواره در کنار مردم است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

۷۴۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان