محموله 13 هزار و 500 کیلوگرمی آرد غیرمجاز در سقز کشف شد


محموله 13 هزار و 500 کیلوگرمی آرد غیرمجاز در سقز کشف شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از کشف و ضبط 13 هزار و 500 کیلوگرم آرد انواع نان و سبوس استحصالی در این شهرستان خبر داد و گفت: این محموله آرد غیرمجاز با ارزش 500 میلیون ریال با همکاری نیروهای سپاه پاسداران سقز متوقف شده است.

بهنام میرزایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان محصول غیرمجاز در جریان بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر جاده سقز - مریوان (روستای بسطام)کشف شده که با بررسی کارشناسی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بیش از ۵۰ درصد محموله شامل انواع آرد لواش، سنگک، بربری و مابقی سبوس استحصالی ویژه خوراک دام تعیین شده است.

وی یادآور شد: ارزش ریالی این کالای کشف شده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال است که با تشکیل پرونده توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، مراتب جهت تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

میرزایی با بیان اینکه این محموله توسط یک کامیون حمل شده است، افزود: محموله از مریوان بارگیری و قصد تخلیه در شهرستان میاندوآب را داشت که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی سپاه پاسداران شهرستان سقز کشف و ضبط شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز ضمن تقدیر از سپاه واحد سقز، از شهروندان سقزی خواست هرگونه تخلف و بارگیری آرد خارج از شبکه توزیع را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا سریعا بازرسان این اداره برای برخورد با اینگونه تخلفات وارد عمل شوند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!