قیمت جک اس 5 اتوماتیک در بهمن 99 با کاهش 100 میلیونی اعلام شد


قیمت جک اس 5 اتوماتیک در بهمن 99 با کاهش 100 میلیونی اعلام شد

گجت نیوز قیمت جک اس 5 اتوماتیک در بهمن 99 اعلام شد. شرکت کرمان موتور با ارسال دعوتنامه تسویه حساب قیمت جک S5 اتوماتیک را برای موعد تحویل بهمن و اسفند 99 مشخص کرد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی جک در ایران برای مشتریانی که قبلا خودرو جک S5 اتوماتیک را با موعد... نوشته قیمت جک اس 5 اتوماتیک در بهمن 99 با کاهش 100 میلیونی...

قیمت جک اس ۵ اتوماتیک در بهمن ۹۹ اعلام شد. شرکت کرمان موتور با ارسال دعوتنامه تسویه حساب قیمت جک S5 اتوماتیک را برای موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ مشخص کرد.

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی جک در ایران برای مشتریانی که قبلا خودرو جک S5 اتوماتیک را با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ ثبت نام کرده بودند، دعوتنامه تسویه حساب ارسال و قیمت جدید این کراس اوور چینی را مشخص کرد.

قیمت جک اس ۵ اتوماتیک – بهمن ۹۹

طبق اعلام کرمان موتور، قیمت جک S5 اتوماتیک برای موعد بهمن و اسفند ۹۹ حدود ۶۲۹ میلیون تومان خواهد بود. این در حالی است که قیمت این خودرو در آبان ۹۹ حدود ۷۶۰ میلیون تومان بوده و از این رو قیمت این کراس اوور چینی نسبت به قبل بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. البته این قیمت برای ماه‌های بعدی متفاوت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش