دیوار انقلاب در روستای ده‌زیار کرمان رونمایی شد


 دیوار انقلاب  در روستای ده‌زیار کرمان رونمایی شد

کرمان - ایرنا - طرح دیوار انقلاب در آستانه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان در ابعاد بیش از 100 مترمربع رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، بخشدار چترود و تعدادی از مسئولان محلی امروز سه شنبه در آیین رونمایی از این طرح انقلابی که در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد، حضور داشتند.

در طرح دیوار انقلاب که به همت هیات تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار ایجاد شده و هنرمندان مولائی و عزیزاللهی، روند پیروزی انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته تاکنون را به تصویر کشیده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در حاشیه رونمایی از دیوار انقلاب در ده زیار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بوده و دشمن تمام توان خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار گرفته است، گفت: بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز همان شور و احساس انقلابی در بین مردم ما موج می زند و نمونه بارز آن تشییع باشکوه و میلیونی شهید سپهبد قاسم سلیمانی است که مردم نشان دادند انقلاب زنده است.

حسین انجم شعاع با بیان اینکه دشمن در تمام توطئه های خود علیه نظام قصد گرفتن مردم از انقلاب و روحیه انقلابی و شهادت طلبی آنها را دارد، تصریح کرد: این روحیه انقلابی، جهادی و شهادت طلبی و همیشه در صحنه بودن مردم ایران است که دشمن را در تمام توطئه ها ناکام گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت انقلاب اسلامی ایران وجود ولایت فقیه در کشور است، گفت: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود نیز تاکید می کند دوست دارم تا آخر با ولایت بمانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)