آیین 22 بهمن قشم در قالب رژه خودرویی برگزار می‌شود


آیین 22 بهمن قشم در قالب رژه خودرویی برگزار می‌شود

قشم- ایرنا- رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: با توجه به وضعیت نارنجی این شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا، آیین 22 بهمن در قالب رژه ودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد غلامی عصر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ساعت ۹ صبح فردا(چهارشنبه) از میدان شهید قاسم سلیمانی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: مردم پس از طی مسیرهای بلوار آزادگان، چهار راه سعدی، میدان شهدای گمنام و میدان حافظ، با وسایل خود در کمپِ پارک زیتون اجتماع خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات قشم تصریح کرد: سخنرانی و قرائت قطعنامه از جمله برنامه‌هایی است که فردا برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم با وجود اینکه سوار وسایبل نقلیه خود هستند، باید از ماسک استفاده و دستورالعمل‌های بهداشتی را در طول برگزاری آیین رعایت کنند.

غلامی ادامه داد: ویروس کرونا نمی‌تواند از شوق مردم برای نشان دادن احساس خود به این نظام و اعلام وفاداری به آن جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: آثار و برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و با حمایت مردم این نظام به راه خود ادامه خواهد داد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا