70 هزار اماکن ورزشی اجرایی و عملیاتی شده است


70 هزار اماکن ورزشی اجرایی و عملیاتی شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از 70 هزار اماکن ورزشی در سراسر کشور عملیاتی و اجرایی شده است.


سلطانی‌فر در مراسم افتاح پروژه‌های ورزشی که در اردبیل و به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز مفتخر هستیم که با تلاش و همت همکاران در وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی زمینه بهره‌برداری از 224 پروژه ورزشی را در سراسر کشور فراهم کردیم.


وی خاطرنشان کرد: در این بین سه پروژه بزرگ ورزشی شامل استادیوم‌های ورزشی و یک سالن سرپوشیده دومیدانی و همچنین 48 سالن چندمنظوره ورزشی که اغلب در مناطق محروم اجرایی شده آماده بهره‌برداری است.


وزیر ورزش و جوانان افزود: پروژه‌های افتتاحی امروز شامل 157 زمین چمن مینی‌فوتبال مصنوعی و طبیعی است و در کنار آن سه استخر و تعدادی پروژه ورزشی شامل خوابگاه، سالن باستانی، پیست اسکی، آکادمی ورزشی و چهار خانه جوان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.


سلطانی‌فر اعتبار پروژه‌های افتتاحی ورزشی را 806 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مهمترین پروژه‌ای که همزمان با ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود، سالن سرپوشیده دوومیدانی اردبیل است که به عنوان کامل‌ترین، بزرگترین و تخصصی‌ترین سالن عملیاتی و اجرایی می‌شود.


وی گفت: این سالن مختص رشته‌های ورزشی مادر به ویژه دوومیدانی است که با بهره‌برداری از آن ورزشکاران دوومیدانی کار می‌توانند از این بستر استفاده کنند.
وی تصریح کرد: پیش از این در بروجن و خرم‌آباد سالن‌های سرپوشیده دوومیدانی افتتاح شده بود که امروز در اردبیل و با حجم 3 هزار مترمربع شاهد اجرای این پروژه ورزشی هستیم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس