سه طرح رفاهی - خدماتی در سنندج به بهره برداری رسید


سه طرح رفاهی - خدماتی در سنندج به بهره برداری رسید

شهردار سنندج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر صبح امروز سه طرح رفاهی – خدماتی نظیر پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی، ساماندهی بلوار انتظام و بلوار ساحلی مورد بهره برداری قرار گرفت.

حشمت‌الە صیدی امروز (۲۱بهمن) در آیین افتتاح سە طرح خدماتی. رفاهی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال در راستای کاهش و روانسازی ترافیک و به دلیل عرض کم خیایان های منتهی به خیابان آزادی با اداره آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه به منظور تخریب دیوار ساختمان آموزش و پرورش و قسمتی از دیوار دبیرستان تیزهوشان در خیابان مولوی توافقاتی صورت گرفت.

صیدی گفت: در همین راستا عملیات تعریض خیابانهای مولوی، فلسطین، پاسداران و احداث پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی در زمینی به مساحت 2100 مترمربع احداث شد.

وی گفت: خوشبختانه احداث پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی در کاهش و روانسازی ترافیک هسته مرکزی سطح شهر تاثیر بسزایی داشته و این طرح موجبات رضایتمندی شهروندان و رانندگان ناوگان تاکسیرانی را فراهم نموده است.

صیدی افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی بلوارهای سطح شهر امسال شهرداری منطقه سه عملیات ساماندهی بلوار ساحلی و انتظام را آغاز نمود.

وی گفت: در راستای ارتقاء سطح سیما و منظر و همچنین توسعه سرانه فضای 22 هزار متر مربع فضای سبز، 4 هزار مترمربع سنگفرش و نصب روشنایی و مبلمان پارکی در بلوار ساحلی انجام شد.

صیدی گفت: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه عملیات تعریض دو و نیم کیلومتر از ضلع غربی بلوار ساحلی هم آغاز شده که حدود یک کیلومتر از آن اتمام و مابقی آن با مساعد شدن هوا عملیات آسفالت آن انجام خواهد شد.

وی افزود: در راستای ساماندهی بلوار انتظام هم 18 هزار مترمربع فضای سبز و 6 هزار متر مربع فرش پیاده رو در بلوار انتظام احداث شد.

شهردار سنندج عنوان کرد: عملیات ساماندهی دیگر بلوارهای سطح شهر در دستور کار شهرداری مناطق است و امیداوریم بتوانیم با ساماندهی و زیباسازی بلوارهای سطح شهر گام مهمی در جهت رضایتمندی شهروندان برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی