سه طرح برقرسانی در دزفول به بهره‌برداری رسید


سه طرح برقرسانی در دزفول به بهره‌برداری رسید

دزفول- ایرنا- طرح‌های برقرسانی به روستاهای سرسرباز و لطف‌آباد دزفول و نیز امور برق شمال با صرف اعتباری افزون بر 50 میلیارد ریال با حضور مدیر شرکت توزیع برق استان خوزستان افتتاح شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر شرکت توزیع برق دزفول روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها با بیان اینکه راه اندازی امور برق شمال گام بلندی در راستای خدمت رسانی به ۷۵ هزار و ۲۰۰ مشترک برق است گفت: با اجرای برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و احداث خطوط مختلف فوق توزیع گام بلندی در تامین انرژی برق پایدار در دزفول برداشته شده است.
محسن پیام فر بر ضرورت توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: با مساعدت مدیرعامل توزیع برق خوزستان اقدامات خوبی برای تامین برق منطقه سرسرباز، زیباشهر و بافت قدیم دزفول صورت گرفته است .
وی گفت: ۳۰ میلیارد ریال برای روشنایی معابر دزفول هزینه شده و توسعه، اصلاح و روشنایی معابر همچنان ادامه دارد .

مدیرعامل شبکه توزیع برق خوزستان نیز در حاشیه بهره برداری از این طرح ها گفت: شبکه برق منطقه سرسرباز دزفول مشکلات زیادی داشت و آسیب زیادی به وسایل برقی اهالی وارد شده بود که با نصب و بهره برداری از چهار دستگاه ترانسفورماتور و سه هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۴۷ دستگاه چراغ روشنایی اهالی این منطقه از برق پایدار و مطمئن برخوردار شدند.
علی خدری افزود: شبکه برق فشار ضعیف منطقه سرسرباز دزفول با آخرین تکنولوژی موجود نصب شده است که امیدواریم سایر مناطق کم برخوردار دزفول نیز از مزایای برق پایدار بهره مند شوند .
نماینده مردم دزفول نیز در این آیین گفت: برقرسانی به مناطق محروم دزفول با تلاش فراوان انجام می شود ولی سرقت کابل های برق مشکل ساز شده که باید برای پیشگیری از این موضوع برخورد جدی با مالخران صورت گیرد .
سیداحمد آوایی از اقدامات انجام شده برای جمع آوری اشتراک های غیرمجاز برق قدردانی کرد و گفت: باید به مناطق محروم دزفول مانند احمدفداله، دره کاید، سردشت و شهیون بیشتر توجه شود .
نماینده مردم دزفول در ادامه با بیان اینکه خودتحریمی بیش از تحریم به کشور ضربه وارد کرده است افزود: با همگرایی و وحدت می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟