آیین تجلیل از 74 قهرمان ورزشی استان همدان برگزار شد


آیین تجلیل از 74 قهرمان ورزشی استان همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- آیین تجلیل از 74 ورزشکار مدال آور، نام آور در رقابت های جهانی، المپیک و آسیایی استان همدان روز سه‌شنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان و پیشکسوتان ورزشی در سالن اجتماعات شهدای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این آیین گفت: ورزشکاران استان همدان در همه زمینه ها شاخص هستند و از این ورزشکاران برای دستیابی به اهداف و فتح قله های افتخار حمایت می‌کنیم.

«حمید سیفی» با تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران استان همدان در میادین ملی و بین المللی، افزود: بر اساس قانون زمینه اشتغال و تامین مسکن برای مدال آوران جهانی و آسیایی استان همدان فراهم شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای ورود به همدان با ارتباط گیری با قهرمانان تلاش کردیم مشکلات ایشان بررسی شود تا بتوانیم با جزئیاتی دقیق برای آینده ورزش استان در ۲ بخش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی کنیم.

سیفی ادامه داد: برای اشتغال زایی قهرمانان استان همدان با تمام توان با توجه به قانون و پشتوانه استاندار همدان ورود کردیم و امیدواریم برنامه های ورزش و جوانان یکی پس از دیگری محقق شود.

وی تصریح کرد: در بحث تحصیل قهرمانان نیز بر اساس تفاهم نامه هایی که با دانشگاه های مختلف استان از جمله دانشگاه نهاوند منعقد شده انتظار داریم قهرمانان نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند چرا که رشد تک وجهی برای انسان راهبردی نخواهد بود.

در این آیین از ۷۴ قهرمان، ورزشکار، داور، مربی و پیشکسوت مرد و زن همدانی شامل ۲ قهرمان جهان، ۳۱ قهرمان آسیا، ۶ مربی ملی، ۱۴ داور بین المللی و یک پیشکسوت ورزشی تجلیل شد.

حضور چهره های نامدار ورزش استان همدان همچون مه‌لقا جام‌بزرگ، مریم بربط، فرود ظفری، بیژن و پیام حیدری از نکات برجسته برگزاری این آیین ورزشی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق