برای ماندن در جمع مدعیان؛/ چرا تیم قلعه‌نویی در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد؟


برای ماندن در جمع مدعیان؛/ چرا تیم قلعه‌نویی در نیم‌فصل نیاز به تقویت دارد؟

امیرقلعه نویی روزهای سختی را در 13 بازی گذشته به دلیل مصدومیت و محرومیت بازیکنانش تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته های ابتدایی لیگ بیستم برای امیرقلعه نویی خوب پیش می رفت که به یکباره مصدومیت یونس شاکری که زوج بسیار خوبی با گادوین منشا ساخته بود، شرایط این مربی را تحت تاثیر قرار داد و بخش هجومی تیم با خروج یونس شاکری از ترکیب اصلی، دیگر کارایی هفته های نخست را نداشت.


سرمربی آبی پوشان سیرجانی البته در شروع کار نیز برای ساختن تیمی قدرتمند و مدعی تصمیمات دشواری گرفته بود؛ او برزای را که طی سال های اخیر بیشتر در نقش یک مهاجم بازی کرده را به دفاع راست برد و تصمیم به جذب زکی زاده برای حضور در پست دفاع چپ گرفت که طی 4 سال اخیر در استقلال فقط یکبار موفق به ارسال پاس گل شده بود.


علیزاده، زنده روح، عاشوری و سعید صادقی نیز طی بازی های نیم فصل اول 4 هافبک معمولا ثابت تیم امیرقلعه نویی بوده اند، ولی غیبت هر یک از این 4 بازیکن نیز سرمربی گل کهر را با مشکلاتی برای انتخاب جانشینش مواجه کرده است.


در بخش دفاعی هم محرومیت آرمین سهرابیان پس از درگیری ای که با سعید مهری در دیدار با تراکتور داشت، شرایط را برای امیرقلعه نویی سخت کرده و او در بازی آخر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان حتی مجبور شد برای دقایقی از احمد زنده روح در قلب خط دفاعی استفاده کند.


در حال حاضر تنها حضور مرتضی تبریزی در ترکیب تیم برای نیم فصل دوم قطعی شده است ولی به نظر می رسد با توجه به شرایطی که گل گهر دارد و انتظاری که همواره امیرقلعه نویی از تیم های خود برای پیروزی و حضور در جمع مدعیان داشته است، شاهد فصل نقل و انتقالات خبرسازی در سیرجان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل