سرمربی هندبال بانوان شاملی کازرون: قهرمان فصل گذشته را شکست دادیم


سرمربی هندبال بانوان شاملی کازرون: قهرمان فصل گذشته را شکست دادیم

شیراز-ایرنا- سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون با اشاره به اینکه تیم اشتاد سازه مشهد، قهرمان فصل گذشته را شکست دادیم، گفت: در 2 نیمه این دیدار توانستیم بازی را کنترل کنیم و با دست پُر میدان را ترک کردیم.

به گزارش ایرنا خدیجه قانع، سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم اشتاد سازه مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مسابقه برای هر ۲ تیم بسیار حساس بود اما تیم ما از ابتدا نبض بازی را در دست گرفت زیرا می دانستیم اگر در این کار موفق شویم بازی را خواهیم بُرد که اینگونه شد و در مرحله نیمه نهایی، حریف تیم تاسیسات دریایی تهران شدیم.

وی اضافه کرد: تلاش بازیکنانم در این دیدار ستودنی بود و تمام دستورات را در زمین پیاده و مزد خود را با برتری دریافت کردند و از مالک باشگاه که تیم را خوب حمایت می‌کند قدردانی می‌کنم.

از تیم تاسیاست دریایی شناخت داریم

این پیشکسوت هندبال فارس نیز با بیان اینکه از تیم تاسیسات دریایی تهران، حریف نیمه نهایی خود شناخت کافی داریم، بیان داشت: ما در مرحله قبل ۲ بار با این تیم بازی کردیم، آنها تیم خوبی دارند و خود را تقویت کرده‌اند.

قانع ادامه داد: بازی مهمی در مرحله نیمه نهایی با تیم تاسیسات تهران داریم، امیدوارم با شکست دادن این تیم، جواز حضور در مرحله نهایی (فینال) را کسب کنیم و بازیکنان ما شایستگی این را دارند که حتی قهرمان شوند.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد: داور بازی تمرکز بازیکنانم را برهم زد

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد هم با انتقاد از قضاوت داوران دیدار تیمش مقابل شهید شاملی کازرون، گفت: داوران این بازی مشکل داشتند و تمرکز بازیکنانم را برهم زدند.

نشمین شافعیان اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای بازی شرایط مساعد نبود و بازیکنانم ضعیف کار کردند اما از داوری به هیچ عنوان راضی نیستیم زیرا در ۲ نیمه، یک طرفه سوت زد و انتظار داریم فدراسیون به این موضوع رسیدگی کند.

وی بیان کرد: داوران این بازی با وجود اینکه بین‌المللی هستند اما بازیکنانم را عصبی کردند و از بازیکنان ما روی خط، خطای رانینگ دو دقیقه و پنالتی گرفته می‌شد اما در مقابل برای تیم حریف، داوری به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

سرمربی تیم اشتاد سازه مشهد افزود: امیدواریم در بازی نیمه نهایی بتوانیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست دهیم و به مرحله نهایی صعود کنیم.

دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و اشتاد سازه مشهد، که امروز (بیست و یکم بهمن ماه ۹۹) در سالن شهید ابوالفتخی شیراز برگزار شد با نتیجه ۲۹ بر ۲۳ به سود تیم کازرون پایان یافت و این تیم در صدر جدول گروه خود قرار گرفت.

بدین ترتیب با پایان یافتن این دیدار، تیم شهید شاملی کازرون با قرار گرفتن در صدر جدول، حریف تیم تاسیسات دریایی تهران در مرحله نیمه نهایی شد و تیم اشتات سازه مشهد به عنوان تیم دوم باید به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برود تا تکلیف ۲ تیم فینالیست و در نهایت قهرمان این دوره مشخص شود.

قرار است مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اوایل اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شود.

همچنین در مرحله حذفی این رقابت‌ها، تیم‌های کربنات سدیم فیروزآباد، ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن بافق یزد و پرسپولیس بهبهان با هم دیدار خواهند کرد و در پایان تیم‌های اول و دوم بقای خود را در لیگ برتر حفظ خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هم راهی رقابت‌های هندبال دسته یک بانوان کشور خواهند شد.

دیدار مرحله حذفی روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹ در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود.

در گروه دوم این رقابت ها، تیم اشتات سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان قرار داشتند و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد تشکیل دهنده گروه یک بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟