تکنولوژی آزمایشگاهی پزشکی قانونی کرمان منحصر به فرد است


تکنولوژی آزمایشگاهی پزشکی قانونی کرمان منحصر به فرد است

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه ها و تکنولوژی های آزمایشگاهی مورد استفاده در پزشکی قانونی کرمان در مقایسه با سایر استان ها بویژه در جنوبشرق کشور منحصر به فرد است که نکته بسیار مثبتی برای این استان به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز سه شنبه در بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: پس از سفر ریاست قوه قضاییه به این استان و بر اساس تاکید ویژه وی و اهتمام استان، خدمات پزشکی قانونی کرمان توسعه مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: هر چه تکنولوژی و سطح کیفی انجام آزمایشات در حوزه های مختلف ارتقا یابد، در تشخیص موضوعات برای اجرای عدالت اثرگذارتر خواهد بود.

نماینده عالی قوه قضاییه در کرمان اظهار داشت: اداره کل پزشکی قانونی بر مبنای برنامه های سازمان پزشکی قانونی کشور، خدمات بسیار ارزشمندی را در کرمان به مردم ارائه می کند و توسعه خدمات آن موضوع بسیار مهمی است که با راه اندازی واحدهای جدید به ویژه در مناطق محروم محقق شده است.
موحد، توسعه خدمات پزشکی قانونی در مناطق محروم استان کرمان را کم سابقه دانست.
وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در پزشکی قانونی استان کرمان، گفت: در این مجموعه در راستای توجه به سلامت داخلی همکاران نیز اقدامات خوبی انجام شده و دست اندرکاران این سازمان هیچگونه انحراف و آسیبی را بر نمی تابند و همکاری بسیار خوبی نیز با حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان داشته اند و اتفاقات بسیار خوبی نیز در راستای تعاملات موجود رخ داده است که جای تقدیر دارد.
رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: انتظار داریم خدمات پزشکی قانونی در کرمان به صورت مستمر ارتقا و توسعه یابد و این مجموعه با همت مسئولان استانی و کشوری همواره مدرن تر و تکمیل تر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج