وخامت حال یک اسیر مبتلا به سرطان/ یک عضو حماس در کرانه باختری به اسارت صهیونیست‌ها درآمد


وخامت حال یک اسیر مبتلا به سرطان/ یک عضو حماس در کرانه باختری به اسارت صهیونیست‌ها درآمد

منابع خبری از وخامت حال یک اسیر دربند اشغالگران قدس به سبب ابتلا به سرطان و نیز اسارت یک عضو جنبش حماس در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های فلسصطینی، موسسه الاسیر فلسطینی از وخامت حال اسیر حسین مسالمه که به بیماری سرطان مبتلا است، خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این مرکز حقوقی اشاره کرد که ماه گذشته اعلام شد که این اسیر فلسطینی به سرطان مبتلا شده اما رژیم صهیونیستی همچنان از آزادی او خودداری می‌کند و او اکنون وضعیت بسیار خطرناکی دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دادگاه رژیم صهیونیستی در بئر السبع خواستار تشریح دلایل مخالفت دادستان با آزادی این اسیر فلسطینی تا فردا چهارشنبه شده اما تاکنون توضیحی در این باره ارائه نشده است.

اسیر مسالمه از سال 2002 به اسارت درآمده و به 20 سال حبس محکوم شده است.

واکنش حماس به اسارت یکی از رهبران خود در کرانه باختری

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به اسارت خالد حاج ابو حذیفه از رهبران خود در کرانه باختری در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این بازداشت‌ها هرگز عزم و اراده اعضا و رهبران این جنبش را تضعیف نخواهد کرد، بلکه موجب اصرار هرچه بیشتر آنان بر ادامه مبارزات و تلاش برای تحقق وحدت و آشتی ملی خواهد شد.

حماس اعلام کرد که خالد حاج از جمله رهبران این جنبش است که برای تحقق وحدت ملی تلاش می‌کند و تاکنون نیز بیش از 10 سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت بوده است.

در این بیانیه آمده است تهدیدات دشمن صهیونیستی و ایجاد رعب و وحشت برای بازداشت فلسطینیان از مشارکت در انتخابات راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد