سالن چند منظوره شهید فخری زاده در کرج گشایش یافت


سالن چند منظوره شهید فخری زاده در کرج گشایش یافت

کرج - ایرنا - سالن چندمنظوره شهید محسن فخری زاده عصر سه شنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در کرج گشایش یافت.

رییس سازمان عمران و باز آفرینی شهری شهرداری کرج در مراسم افتتاح سالن چند منظوره شهید فخری زاده گفت: این سالن چند منظوره در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا با ۲ رویکرد ورزشی و بحران احداث شده است.

علیرضا عاقلی بیان داشت: این سالن متشکل از بخش های مختلف از جمله سالن ورزشی به مساحت ۶۵۰ متر مربع و سالن بحران به مساحت ۵۵۰ مترمربع است.

همچنین این مجموعه شامل ۲۴ فضای تفکیک شده از جمله لابی ورودی، پذیرش، اتاق مدیریت، مرکز ارتباطات، اتاق آتش نشانی، آتاق بحران و نماز خانه است.

شهردار کرج در این آیین با اشاره به افتتاح سالن چند منظوره‌ شهید «محسن فخری زاده»، گفت: توسعه سرانه‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار پیگیری شده است.

علی کمالی زاده با اشاره به اینکه ارزش ریالی این پروژه ۱۲۰ میلیارد ریال است، گفت: این گونه پروژه ها نقش بسزایی در ارتقای سرانه های خدماتی بافت های فرسوده و بازآفرینی شهری دارند.

وی بیان داشت: این پروژه سومین سالن چند منظوره ای است که در زمان فعالیت شورای پنجم مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت: شورای پنجم عملکرد متفاوتی نسبت به شوراهای پیشین داشته و بیشتر فعالیت های شورای این دوره زیر بنایی بوده است.

شهردار کرج با اشاره به اقدامات مطلوب شورای پنجم، گفت: احداث کلکتورها و چاه های جذبی به منظور جذب آب های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی که طی سال های گذشته برای شهروندان مشکل ایجاد می کرد، از اقدامات زیربنایی یاد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در