آسمان گیلان نورباران شد


آسمان گیلان نورباران شد

رشت - ایرنا - آسمان گیلان امشب در آستانه بیست و دوم بهمن ماه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نورافشانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آسمان تمامی شهرستان های استان گیلان و دو نقطه از کلانشهر رشت؛ پیاده راه فرهنگی و مسکن مهر شامگاه سه شنبه همزمان با سراسر کشور نورافشانی شد.

مراسم گلبانگ الله اکبر نیز امشب ساعت ۲۱ بامداد در فضای استان طنین انداز شد، مردم انقلابی و همیشه در صحنه در شهرها و روستاهای استان به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن خونین ۵۷ با فریاد کوبنده الله اکبر بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دوباره بیعت کردند.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ های اعمال شده در مناطق مختلف مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در استان گیلان به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می شود، جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کلانشهر رشت نیز با برگزاری مراسم ویژه در فرودگاه سردار جنگل آغاز می شود و با کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری در مسیرهای تعیین‌ شده ادامه می یابد ضمن اینکه این مراسم از ساعت :۹:۳۰ صبح فردا چهارشنبه به صورت زنده از شبکه سیمای استانی گیلان پخش می شود.

یوم الله ۲۲ بهمن بزرگترین جشن ملی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است که هر ساله با برگزاری راهپیمایی باشکوه، صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته می شود، این جشن امسال به دلیل محدودیت بیماری کرونا متفاوت برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی