ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی


ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی

دروازه‌بان پرسپولیس پس از بازی با تیم فولاد یک استوری منتشر کرد و جریمه مالی شد.ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی را در ادامه میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر دروازه بان پرسپولیس بعد از بازی پرسپولیس فولاد در صفحه شخصی خود یک استوری منتشر کرد و پس از مدتی آن را حذف کرد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حامد لک را به جریمه مالی محکوم کرد و ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی را در ادامه میخوانید.

ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی

حامد لک پس از دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید، یک استوری منتشر و دقایقی بعد آن را پاک کرد که اکنون آن استوری با جریمه مالی مواجه شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: با توجه تخلف انتسابی حامد لک، دروازه‌بان تیم پرسپولیس مبنی بر توهین در فضای مجازی و مجموع اوراق و محتویات پرونده ازجمله مفاد مطلب منتشره از سوی وی، تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، لک به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی


استوری دردسرساز گلر پرسپولیس

گلر تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای پاره‌ای از توضیحات احضار شد و باید در این کمیته حاضر به پاسخگویی شود.

دلیل احضار این بازیکن، استوری چند هفته قبل او بود که در واکنش به صحبت‌های مربی تیم فولاد گذاشته بود و با وجود اینکه بعد از چند دقیقه این استوری را از روی صفحه خودش حذف کرد ولی در فضای مجازی دست به دست شد و سروی صدای زیادی بپا کرد تا اینکه کمیته اخلاق وارد عمل شد و او را احضار کرد.

ماجرای استوری حامد لک بعد از بازی با فولاد و جریمه مالی

این موضوع در حالی رخ داده که حامد لک این روزها به دلیل عملکردش در ترکیب پرسپولیس مورد انتقاد کادرفنی قرار گرفته و سرمربی این تیم از گلر تیمش خواسته تا تمرکز بیشتری روی بازی خودش داشته باشد.

حالا باید دید با توجه به حاشیه‌های اخیر، دعوت لک به کمیته اخلاق بیش از قبل تمرکز او را از فوتبال و مسائل فنی منحرف خواهد کرد یا گلر پرسپولیس به روزهای خوب ابتدای فصل خودش بر می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!