دعوت وزیر خارجه سعودی از همتای عراقی برای سفر به عربستان


دعوت وزیر خارجه سعودی از همتای عراقی برای سفر به عربستان

شفقنا- وزرای خارجه عراق و عربستان در حاشیه نشست فوق العاده اتحادیه عرب با یکدیگر دیدار کرده و روابط دو جانبه و تقویت همکاری را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که «فواد حسین» و […]

دعوت وزیر خارجه سعودی از همتای عراقی برای سفر به عربستاندعوت وزیر خارجه سعودی از همتای عراقی برای سفر به عربستان

شفقنا- وزرای خارجه عراق و عربستان در حاشیه نشست فوق العاده اتحادیه عرب با یکدیگر دیدار کرده و روابط دو جانبه و تقویت همکاری را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، وزارت امور خارجه این کشور شامگاه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که «فواد حسین» و «فیصل بن فرحان»، وزرای امور خارجه عراق و عربستان سعودی در حاشیه نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه عرب در شهر قاهره، پایتخت مصر، با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

بنا بر آن چه در این بیانیه آمده، وزرای خارجه عراق و عربستان در دیدار خود که دیروز (دوشنبه) انجام شده، به بحث و بررسی روابط دو جانبه و تقویت پیوندهای همکاری و کار مشترک در راستای منافع دو کشور در زمینه های مختلف پرداختند.

در این دیدار همچنین بن فرحان از همتای عراقی خود برای سفر به عربستان دعوت به عمل آورد در حالی که حسین نیز به نوبه خود ضمن قدردانی از این اقدام وی، دعوت را پذیرفته و وعده داد که چنین سفری را انجام دهد.

خبر اصلی را در واع ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید