بیانیه باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده بودیمیر


باشگاه پرسپولیس پیرامون پرونده ماریو بودیمیر بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده بودیمیر
باشگاه پرسپولیس پیرامون پرونده ماریو بودیمیر بیانیه ای صادر کرد.

و به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد اما همان‌طور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی باز می‌شود.


باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام شده است و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال گردیده، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تاثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.


با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب بودیمیر واریز شد اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.


فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را بست اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.


تا شروع زمان نقل و انتقالات یعنی روز دوم اسفندماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی جلب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا