وبینار ملّی «شیخ بهاء الدین عاملی» برگزار می شود


وبینار ملّی «شیخ بهاء الدین عاملی» برگزار می شود

وبینار ملّی «شیخ بهاء الدین عاملی» همراه با اهدای دوازدهمین دوره جایزه علمی ترویجی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه، وبینار ملّی «شیخ بهاء الدین عاملی» و اهداء دوازدهمین جایزه علمی و ترویجی حضرت عبدالعظیم علیه السلام به همت مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس و با همکاری انجمن نجوم ایران، روزهای 14،13و15 بهمن ماه از ساعت 14 به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت وبینار برگزار می گردد.

این وبینار با اهداف ایجاد انگیزه علمی و خودباوری در بین دانش‌ پژوهان ایرانی، تبادل نظر میان صاحب ‌نظران در جهت شناخت و معرفی هر چه بیشتر جایگاه علمی ریاضیدان، فیزیکدان، منجم، مهندس معمار، فیلسوف و عارف برجسته «شیخ بهاء الدین عاملی» و تبادل نظر در جهت شناخت و حفظ میراث بر جای مانده از علوم و تمدن اسلامی برگزار خواهد شد.

در این وبینار اساتید دانشگاه و پژوهشگرانی از جمله دکتر فاطمه موحدی با موضوع شیخ بهایی دانشمند تمام اعصار، دکتر حسن کمار با موضوع پژوهشی در تشریح الافلاک شیخ بهایی، دکتر یقینی با موضوع ابتکارات مهندسی شیخ بهایی، استاد حسن نصر آبادی با موضوع شیخ بهایی به عنوان مفسر قرآن، استاد اکبر زمانی با موضوع پژوهشی در خلاصه الحساب شیخ بهایی، استاد منوچهر آرین با موضوع پژوهشی در اسطرلاب، استاد محمد خانی با موضوع اسطرلاب شیخ بهایی، دانش پژوه سرکار خانم خلیلی با موضوع جامعه شناسی عصر صفوی و دانش پژوه مهدی دانشیار با موضوع رساله حدیقه الهلالیه شیخ بهایی از سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند جهت شرکت در وبینار با مراجعه به آدرس wm.abdulazim.com/nojom و با رمز ورود "133" اقدام نمایند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید