شرکت های تعاونی بستری برای پایان شکارغیرمجاز در مازندران


شرکت های تعاونی بستری برای پایان شکارغیرمجاز در مازندران

استاندار مازندران گفت: با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شرکت های تعاونی می توانند با ورود به حوزه پرنده نگری مهری بر پایان شکار غیر مجاز شد.

احمد حسین زادگان در کارگروه اقتصادی ، سرمایه گذاری و اشتغال استان مازندران که با حضور معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سالن شماره ۱ استانداری مازندران برگزار شد ، با اشاره به اهمیت تعاونی ها اظهار کرد: توسعه و کارآمدی شرکت های تعاونی در سطح ملی نیازمند اعتماد سازی عمومی است.

وی تصریح کرد: سلب اعتماد عمومی از تعاونی ها و موانع فرهنگی مهم ترین مشکل توسعه تعاونی ها بوده و بدون اعتمادسازی عمومی نمی توان امید چندانی به کارآمدی شرکت های تعاونی داشت.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه تعاونی ها در حوزه اقتصادی بود اما این برنامه ریزی تا حد زیادی موفق عمل نکرده خاطرنشان کرد:برخی از شرکت های تعاونی در حوزه اقتصادی فعالیت های چشمگیری دارند و حمایت از شرکت های تعاونی توسعه عمران استانی از ضروریات است.

حسین‌زادگان گفت: در حال حاضر ۵ شرکت تعاونی توسعه و عمران در این استان فعالیت دارند که از ظرفیت های خوبی در حوزه عمرانی برخوردارند و باید این شرکت ها نیز مورد حمایت مالی و اعتباری برای توسعه فعالیتشان قرار بگیرند.
حسین زادگان خواهان حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت های تعاونی در حوزه پرنده نگری برای پایان شکار غیر مجاز شد.

وی توانمندی مازندران را در تولید محصولات شیلاتی و آبزیان مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: پایانه صادراتی محصولات شیلاتی و ماهیان خاویاری در استان در دست ساخت قرار دارد.

استاندار مازندران گفت : حمایت از زیرساخت می تواند باعث توسعه صادرات محصولات شیلاتی و ماهیان خاویاری استان شود که نتیجه آن اشتغالزایی همراه با ارزش افزوده بیشتر است و شرکت های تعاونی ماهیان خاویاری و محصولات شیلاتی در حوزه صادراتی مازندران می تواند ارزی آوری خوبی برای کشور در قالب توسعه صادرات غیر نفتی داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان