کسب 12 رتبه برتر در دومین دوره جشنواره پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی


کسب 12 رتبه برتر در دومین دوره جشنواره پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از کسب 12 رتبه برترکشوری در دومین دوره جشنواره علمی،پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی خبر داد

علی دهقان اظهارکرد: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش‌آموزان با استفاده از محیط‌های متنوع یادگیری ایجاد شده در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، ایجاد زمینه برای طراحی و انجام پروژه‌های تحقیقی، پژوهشی و فناوری دانش‌آموزی و تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش‌های فردی و گروهی در بین دانش آموزان، در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: از جمله عنوان‌های جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی، دومین دوره مسابقات کدنویسی، دومین دوره مسابقات سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، دومین دوره مسابقات زیست‌فناوری، اولین دوره مسابقات ادبیات و علوم انسانی، اولین دوره مسابقات فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، اولین دوره مسابقات فناوری نانو، اولین دوره مسابقات گیاهان دارویی و طب ایرانی و اولین دوره مسابقات نجوم است.

این مسئول با اشاره به برگزیدگان مرحله کشوری این جشنواره افزود: در مرحله کشوری "جشنواره علمی،پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی "، ۱۲ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند که این افراد، درسا عظیمی، پرند آقا محمدی، تبسم احمدی، سیده نازنین زهرا احمدی از ناحیه دو ساری، بهار گرایلی از ناحیه یک ساری رتبه ی اول کشوری و امیررضا خزایی از نوشهر، ساقی ناصریان از کلاردشت رتبه ی دوم کشوری و حمید رضا کیا از بلده، معصومه بنی اسد، فاطمه زهرا جانی ارمی از میاندرود، بهار محمدی و کاملیا نباتیان از ناحیه یک ساری رتبه سوم کشوری هستند.

دهقان تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اختتامیه و تجلیل از این برگزیدگان با تعداد محدود و با رعایت مسائل بهداشتی طی مراسمی همزمان با گرامیداشت دهه فجر در دفتر معاون آموزش متوسطه برگزار گردید. این مقام مسئول ضمن تبریک دهه فجر از دانش‌آموزان، مدیران و خانواده آنان به خاطر کسب رتبه های برتر کشوری تجلیل کرد.

وی در ادامه گفت: استان مازندران به خاطر استعدادهای درخشان و مشارکت فعالانه خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های علمی و پژوهشی از استان‌های پیشتاز کشور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی