انقلاب اسلامی به ایران عزت و سرافرازی بخشید


انقلاب اسلامی به ایران عزت و سرافرازی بخشید

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به ایران عزت و سرافرازی بخشید و دست بیگانگان را از کشور قطع کرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب و با بیان اینکه انقلاب اسلامی رنگ و بوی خدایی داشت،افزود: امام خمینی(ع) با پشتوانه الهی قیام خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دین و ارزش ها پس از صدها سال در میهن ما احیا شد و بساط طاغوت از میهن ما برچیده شد، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) که پرورش یافته مکتب پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بود، با نهضت خدایی خود بار دیگر ارزش های دینی را در این سرزمین جاری و ساری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ایران پیش از انقلاب اسلامی از خود هیچ اختیاری نداشت و رژیم ستم شاهی کاملا وابسته به غرب آمریکا بود به طوری که سرهنگ ایرانی باید برای استوار آمریکایی احترام می گذاشت،افزود: به برکت انقلاب اسلامی عزت، استقلال و آزادی نصیب میهن ما شده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران خارج شده است،افزود: دیگر ملت های مسلمان و آزاده دنیا نیز از نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با طاغوتیان و مستکبران تاسی گرفته اند.

وی؛ انقلاب شکوهمند اسلامی را تحقق وعده الهی به مستضعفان دانست و اظهار داشت: درک هرچه بیشتر عظمت و شکوه انقلاب اسلامی و تاثیرات آن نیازمند تفکر و تعمق است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت ها و افتخارات بسیاری نصیب ملت ایران شده که مایه فخر جهان اسلام است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک نعمت و هدیه الهی به ملت ایران است و باید قدر آن را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر تلاش مجدانه برای حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی،گفت: در این راه باید به حفظ وحدت و انسجام، مقابله با توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو