درویشیان: سازمان بازرسی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند


درویشیان: سازمان بازرسی از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

گرگان - ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت که مجموعه تحت امرش به حمایت همه جانبه از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مصمم است و سرکشی از واحدهای تولیدی بر همین اساس صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان شامگاه سه‌شنبه پس از دیدار با امام جمعه گرگان به خبرنگار ایرنا و سیمای استانی گلستان اظهار داشت: سازمان بازرسی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۳۷۳ مورد بازرسی واحدهای صنعتی و تولیدی را انجام داد که در نتیجه آن دستگاه قضایی به راه اندازی ۴۵ واحد کمک کرد.

وی عمده مشکلات واحدهای تولیدی را مسائل بانکی، مالیاتی، بیمه‌ و موارد مشابه عنوان و اضافه کرد: در سفر به گلستان نیز چند واحد تولیدی تاثیرگذار در اقتصاد کشور همچون فرآورده‌های لبنی و تولید تخم‌مرغ مورد بازدید قرار گرفت که برای کمک به آنها دستوراتی در حوزه استانی صادر و بقیه مسائل در تهران پیگیری می‌شود.

رییس سازمان بازرسی کشور ابراز داشت: ترک فعل مسوولیت مدیران از نظارت و یا اجرا اعم از عمدی یا سهوی قابل تعقیب از سوی سازمان بازرسی است و چنانچه در طول تحقیق و بررسی‌ها مشخص شود ترک فعل انجام شده خسارتی به تولید و اقتصاد وارد کرده است؛ با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...