22 بهمن پایانی بر حاکمیت سیاه استبداد و استعمار بود


22 بهمن پایانی بر حاکمیت سیاه استبداد و استعمار بود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: 22 بهمن یادآور تاثیرگذارترین و مهمترین روز در تاریخ معاصر این سرزمین است که به قرن‌ها حاکمیت سیاه استبداد و استعمار و وابستگی در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی پایان داد.

محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امام خمینی ( ره) در ایام تاریخی مبارزه بر استقرار نظام جمهوری اسلامی "نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد"، تاکید کرده و پایه‌های مردم سالاری دینی را بر اساس حاکمیت مردم و متکی به تعالیم اسلام پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بدون تردید مردمی ترین انقلاب قرن بیستم و حتی انقلاب‌های تاریخ است که با نثار خون شهدا و به مدد الهی به ثمر نشست بنابراین تکیه و تاکید بر دو رکن جمهوریت و اسلامیت مهمترین چراغ راه ما برای استمرار انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن سیره و راه امام (ره) است.

ایرانی بیان کرد: انقلاب اسلامی در کمترین زمان ممکن به دلایل شاخص‌های انسانی و دفاع از مظلومان و محرومان از جغرافیای سرزمین ایران فراتر رفت و پیام روشن آن سراسر گیتی را فرا گرفت و جوانه‌های امید را در دل‌های ملت‌های محروم، مسلمان و آزادگان جهان کاشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۲ سال با وجود بی سابقه ترین فشارها و تحریم‌های ظالمانه استکبار بویژه آمریکا همچنان در مسیر آرمان‌گرایی و آزادی‌خواهی و عدالت گام برمی‌دارد.

ایرانی اضافه کرد: مردم آزاده و شریف ما در یوم الله ٢٢ بهمن امسال در شرایط خاص بیماری کرونا، و محدودیت تردد دهه فجر میثاق دوباره ای خواهد بست با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا و پیروی خود را از رهبر معظم انقلاب در تداوم انقلاب اسلامی اعلام می‌کند.

وی بر ضرورت ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و ظلم استکبار و مقاومت در مقابل انواع تحریم ها و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا و بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا