مسابقه دادن نیکیتا مازپین با پرچم بی طرف در فرمول یک


فرمول یک ایران – حکم ضد دوپینگ علیه روسیه به فرمول یک کشیده می شود و نیکیتا مازپین، تازه کار تیم فرمول یک هاس به نظر می رسد تا دو سال آینده زیر پرچم بی طرف مسابقه دهد. دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در ماه دسامبر اعلام کرد که منع حضور روسیه در مسابقات ورزشی قهرمانی جهان را در رابطه با دوپینگ و سرپوش های تحت حمایت دولت در بازی های المپیک زمستانی 2014...

فرمول یک ایران – حکم ضد دوپینگ علیه روسیه به فرمول یک کشیده می شود و نیکیتا مازپین، تازه کار تیم فرمول یک هاس به نظر می رسد تا دو سال آینده زیر پرچم بی طرف مسابقه دهد.

دادگاه حکمیت ورزش (CAS) در ماه دسامبر اعلام کرد که منع حضور روسیه در مسابقات ورزشی قهرمانی جهان را در رابطه با دوپینگ و سرپوش های تحت حمایت دولت در بازی های المپیک زمستانی 2014 سوچی را تأیید کرده است.

دادگاه حکمیت ورزش تأیید کرد که ممنوعیت چهار ساله پیشنهادی آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) را به دو سال کاهش داده است، به این معنی که هیچ تیم روسیه ای در بازی های آینده المپیک یا جام جهانی بعدی فیفا در سال 2022 حضور نخواهند داشت.

فدراسیون اتومبیلرانی روسیه اکنون اعلام کرده است که توضیحاتی را از فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در مورد حکم دادگاه حکمیت ورزش در این هفته دریافت کرده است که تأیید می کند که این حکم بر رانندگان رقابت کننده در مسابقات قهرمانی جهان نیز تأثیر می گذارد.

مسابقه دادن رانندگان روسی زیر پرچم بی طرف

این بدان معناست که مازپین، که پس از صعود از فرمول2 برای هاس در فرمول یک مسابقه می دهد، برای دو فصل آینده از مسابقه زیر پرچم روسیه منع خواهد شد.

به رانندگان اجازه داده می شود که خود را “یک ورزشکار بی طرف از روسیه” بنامند یا در فهرست “روسیه. ورزشکار بی طرف” قرار بگیرند و در صورتی از کلمه “روسیه” بر روی لباس استفاده کنند که “ورزشکار بی طرف” در آن برجسته باشد.

آنها همچنین ممکن است از مخفف RAF که مخفف “فدراسیون اتومبیلرانی روسیه” است استفاده کنند و هنوز هم می توانند از رنگ های پرچم روسیه استفاده کنند. این تصمیم همچنین پخش سرود ملی روسیه در رویدادهای فیا را ممنوع می کند، به این معنی که نه قبل از مسابقات گرندپری در سوچی پخش می شود و نه برای پیروزی روسیه در مراسم سکو.

تماشاگران همچنان مجازند پرچم های روسیه را به مسابقات رسمی فیا بیاورند و مقامات روسی مجاز به حضور در مسابقات ورزشی هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان