امام جمعه یزد: راهکارهای رفع مشکلات اداری به شهروندان آموزش داده شود


امام جمعه یزد: راهکارهای رفع مشکلات اداری به شهروندان آموزش داده شود

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برخی شهروندان از خدمات دستگاه‌های مختلف و شیوه رفع مشکلات اداری اطلاعات درستی ندارند و راهکارهای بهبود امور باید از سوی ادارات به آنان آموزش داده شود.

به گزارش روز چهارشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری سه‌شنبه شب با حضور در ایستگاه مشاوره حقوقی دستگاه قضایی استان که در میدان امیرچقماق و در جوار مزار شهدای گمنام دایر شده است، اظهار داشت: این گونه اقدامات و حرکت‌ها باید افزایش یابد و استمرار پیدا کند تا مردمی که آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه های حقوقی و قضایی ندارند، آگاه شوند.

وی ادامه داد: سایر دستگاه‌های دولتی استان یزد نیز باید در این زمینه اقدام کنند و از دستگاه قضایی الگو بگیرند و به مردم خدمات و مشاوره ارائه دهند، که برقراری ایستگاه‌های مشاوره می‌تواند برای آنها بسیار راهگشا باشد.
ناصری، خدمت به مردم و گره گشایی از امور آنها را بسیار ارزشمند خواند و گفت: خدمت به بندگان خدا و دلسوزی برای آنها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب بسیار است.

در این ایستگاه که از روز ۲۱ بهمن فعالیت آن آغاز شده در راستای حل مشکلات شهروندان مشاوره و راهنمایی در زمینه خدمات قضایی و حقوقی ارائه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟